اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از نایب قهرمانی در آسیا

تکواندوکار شایسته قزوینی مورد استقبال قرار گرفت

در مراسمی از محمد اصلانی، تکواندوکار شایسته قزوین که موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا را کسب کند، استقبال به عمل آمد.

تکواندوکار شایسته قزوینی مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان و با حضور مسئولان ورزش استان، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته ورزشی تکواندو برگزار شد، محمد اصلانی تکواندوکار شایسته قزوینی مورد استقبال قرار گرفت.

اصلانی در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان را در وزن نخست همراهی کرد.

وی در این رقابت‌ها پس از برتری مقابل رقیبان خود از کشورهای هند، ویتنام و چین راهی دیدار نهایی شد و با قبول شکست پنج بر یک مقابل نماینده اردن عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و مدال با ارزش نقره را بر گردن آویخت.

اصلانی که قبل از مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا توانسته بود با شکست رقیبان خود اعتماد مربیان را جلب کند، اگر در مسابقه پایانی خود دچار اشتباه نمی‌شد، بدون شک حالا می‌بایست مدال خوش‌رنگ طلا را از آن خود می‌کرد.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا در بخش کیوروگی در حالی از جمعه 31 خرداد تا سوم تیرماه به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار شد که تیم تکواندوی ایران پس از کسب سه مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز در دو بخش دختران و پسران پس از تیم کره جنوبی که با کسب 83 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، در نهایت با 65 امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

بدون شک کسب مدال با ارزش نقره اصلانی در جریان رقابت‌های قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا نویدبخش روزهای خوبی برای این رشته ورزشی در سطح استان به ویژه در سنین پایه است.

این موضوع می‌تواند به نوعی انگیزه و روحیه تکواندوکاران قزوینی را بالاتر ببرد تا آنان باور کنند که اگر بتوانند فعل خواستن را صرف کنند، موفقیت و کسب عناوین قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و حتی رقابت‌های جهانی برای آنان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول