اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

از حضور آقایان در مسابقات تکواندو بانوان تا نبود اورژانس

عدم رعایت وقت قانونی، رعایت نکردن قوانین مسابقه، حضور آقا در مسابقه بانوان، عدم حضور اورژانس در محل مسابقه و .... از اشتباهات مسابقات تکواندو خردسالان مازندران بود.

از حضور آقایان در مسابقات تکواندو بانوان تا نبود اورژانس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مسابقه تکواندو خردسالان قهرمانی استان مازندران که امروز به میزبانی ساری در سالن شهرداری برگزار شد در پی برگزاری بسیار ضعیف و اشتباهات داوری، خانواده ورزشکاران با حضور در اداره کل، اعتراض شدید خود را به سرپرست هیئت تکواندو استان و حراست ورزش اعلام کردند.

در اعتراضی که خانواده ورزشکاران به سرپرست هیئت تکواندو مازندران داشتند، اعلام داشتند که مسئولان برگزار کننده در چند مورد اشتباه داشتند.

آنها معتقد بودند که وقت قانونی، سن شرکت‌کنندگان، توهین و فحاشی، کوچ مربی در داوری، عدم حضور نماینده از هیئت، رعایت نکردن قوانین مسابقه، حضور آقا در مسابقه بانوان، عدم حضور کمک اولیه و اورژانس در محل مسابقه و .... از اشتباهاتی بود که در مسابقه نمایان بود.

خانواده ورزشکاران در ادامه اظهار داشتند، هیئت تکواندو استان از هر تکواندوکار برای ورود به مسابقه 21 هزار تومان پول گرفتند که باتوجه به حضور 350 ورزشکار در مجموع 7 میلیون و 350 هزار تومان پول دریافت کردند.

به گفته خانواده ورزشکاران، کوچک‌ترین امکانات اولیه ورزشی آن هم برای تکواندوکاران خردسال مهیا و فراهم نشد.

درباره این مسابقات اعلام شدکه هیئت فقط برای اینکه از ورزشکاران پول بگیرد این مسابقات را با کیفیت پایین برگزار می‌کند.

حدود هشت ماه از مدیریت چهار ساله فیض الله نفجم رئیس سابق هیئت تکواندو استان می‌گذرد. 

با توجه به اینکه مجمع عمومی انتخابات تکواندو چندین بار به تاخیر افتاد در حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، سید محمدتقی علوی به عنوان سرپرست هیئت استان منصوب شد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول