اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش پسران و دختران

5 تکواندوکار البرزی راهی مسابقات آسیایی می‌شوند

پنج نفر از تکواندوکاران نوجوان استان البرز در دو بخش پسران و دختران برای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی به تیم ملی دعوت شدند.

5 تکواندوکار البرزی راهی مسابقات آسیایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، آخرین روز اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در دو بخش دختران و پسران، به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2013 اندونزی در خانه تکواندو در حال برگزاری است که بنا بر هماهنگی‌‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون و به منظور آشنایی با روند آماده‌سازی تکواندوکاران و ارتقاء روحیه و انگیزه نفرات اعزامی به جاکارتا، غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون، سعادتمند ‌مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و زهرا افتخاری نائب رئیس هیات تکواندو استان البرز و رئیس هیئت تهران، از نحوه آماده‌سازی این نفرات بازدید کردند.

زهرا افتخاری نایب رئیس هیات تکواندو استان البرز که به عنوان نماینده استان امروز در خانه تکواندو حضور یافته بود،‌ گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سطح استان و شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای برتر،‌ پنج تکواندوکار البرز در دو بخش دختران و پسران و در ترکیب تیم ملی راهی هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا اندونزی خواهند شد.

وی ضمن معرفی این نفرات،‌ درباره سطح آمادگی تکواندوکاران استان تاکید کرد: کیمیا جهانی،‌ فاطمه مصطفایی،‌ کیمیا علیزاده،‌ هانیه اخلاقی در بخش دختران و حسین قلی‌پور در بخش پسران،‌ به عنوان نمایندگان استان البرز در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت که با پیگیری تمرینات زیر نظر برترین مربیان داخلی به طور حتم با بالاترین سطح آمادگی باید در این رویداد مهم قاره کهن به مصاف رقیبان خود بروند.

نایب رئیس هیات تکواندو استان البرز با ابراز خرسندی از آمادگی کامل ملی‌پوشان اعزامی با اشاره به زحمات مربیان گفت: خوشبختانه با حضور استاد وحید عبداللهی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان پسران امید آن می‌رود ملی‌پوشان ما با دست پر از این مسابقات بازگردند و قدرت تکواندو ایران و خصوصاً البرز به اهالی قاره کهن ثابت شود.

شایان ذکر است هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 29 خرداد تا سوم تیرماه در اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول