اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد

برگزاری مسابقات تکواندو گرامیداشت نیمه شعبان در نکا

رئیس هیئت تکواندو نکا از برگزاری مسابقات تکواندو همزمان با نیمه شعبان در نکا خبر داد.

برگزاری مسابقات تکواندو گرامیداشت نیمه شعبان در نکا

محسن رمدانی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا افزود: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندو کارانی از شهرهای مختلف استان در نکا برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مسابقات با حضور آقایان تکواندو کار مازندران در رده‌های مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، روز دوشنبه مصادف با نیمه شعبان در سالن سردار طوسی نکا برگزار می‌شود.

رمدانی در ادامه با اشاره به فعالیت یک‌هزار تکواندو کار دختر و پسر در شهرستان نکا گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات پشتوانه‌سازی برای تکواندو شهرستان و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی به منظور پرورش و بهره‌گیری از توانمندی آنها در سال‌های آینده است.

رئیس هیئت تکواندو نکا همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی خانه تکواندو در نکا افزود: فعالیت‎های هیئت تکواندو در این شهرستان با قوت انجام می‌شود و با افتتاح خانه تکواندو در شهرستان نکا با توجه به ایجاد مکان ثابت برای هیئت تکواندو برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تری برگزار می‌شود.

رمدانی وضعیت تکواندو نکا را در استان مازندران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون تعدادی از تکواندوکاران نکا در تیم‎ ملی حضور دارند و دارای تکواندو کارانی در سطح ملی، جهانی و بین‌المللی هستیم.

وی افزود: هیئت تکواندو نکا برای معرفی ورزشکاران حرفه‌ای برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری مسابقات، برپایی اردوهای مختلف به صورت دائمی و اعزام به رقابت‌های کشوری را در طول سال در دستور کار دارد.

رمدانی با اشاره به مدال‌آوری مختلف تکواندوکاران نکایی در مسابقات مختلف یادآور شد: حمایت از ورزشکاران مدال آور و

قراردادن اسپانسرهای قوی برای هیئت‌های ورزشی برای آینده ورزشی شهرستان بسیار موثر است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول