اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران مطرح کرد

تمرین 2 هزار ساعته برای عضویت در تیم ملی تکواندو

عضو مازندرانی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با اشاره مسابقات آسیایی اندونزی، گفت: بیش از 2 هزار ساعت در طول یک سال اخیر برای عضویت در تیم ملی تمرین کرده‌ام.

تمرین 2 هزار ساعته برای عضویت در تیم ملی تکواندو

جواد امیری عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 29 خرداد تا سه تیرماه در اندونزی برگزار می‌شود، گفت: سطح آمادگی مناسبی را برای حضور در این مسابقات دارم.

جواد امیری که نخستین سوادکوهی حاضر در مسابقات رسمی قهرمانی برون‌مرزی تکواندو است با بیان اینکه از 11 سالگی حضور در رشته‌های رزمی را آغاز کرده است، افزود: سعید قلی‌نژاد به عنوان مربی سازنده من بوده است و از تلاش‌های وی تشکر می‌کنم.

وی که قهرمانی نوجوانان و نونهالان استان مازندران و مقام اول انتخابی تیم ملی در وزن چهارم را در کارنامه خود دارد، گفت: در وزن سوم به هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام می‌شوم.

عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر از ساعت 19 تا 24 به همراه پدرم از سوادکوه به کلاس استاد یوسف حاجی‌پور در بابل حضور یافته‌ام، خاطرنشان کرد: تمرین بیش از 2 هزار ساعت یک ساله در نزد استاد حاجی‌پور و تمرینات دیگر، تاثیر مهمی در موفقیت‌های من داشته است.

امیری با تشکر از خانواده و مربیان خود گفت: همه تلاش خودم را برای موفقیت در این مسابقات انجام خواهم داد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول