اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه:

نیمی از اعضای تیم ملی تکواندو مازندرانی هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به رشد تکواندو مازندران گفت: نیمی از اعضای تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر کشور، مازندرانی هستند.

نیمی از اعضای تیم ملی تکواندو مازندرانی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، رضا احمدزاده صبح امروز در جلسه توجیهی طرح و برنامه ورزشی اداره ورزش و جوانان سوادکوه از حضور تکواندو کار سوادکوه در تیم ملی نوجوانان کشور خبر داد و گفت: هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا از 29 ماه جاری در اندونزی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه از حضور خود در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور در مجموعه ورزشگاه آزادی خبر داد و افزود: جواد امیری از تکواندوکاران سوادکوه از اعضای 10 نفره تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور در وزن سوم برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیاست.

وی از عضویت پنج تکواندو کار مازندرانی در اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور خبر داد و افزود: حضور تکواندوکاران مازندران در نیمی از اوزان تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور بیانگر رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان ماست.

احمدزاده از حضور یوسف حاجی‌پور مربی مازندرانی در تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور خبر داد و یادآور شد: وضعیت تیم ملی تکواندو نوجوانان مطلوب بوده است و تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور در ششمین دوره این مسابقات در کشور ویتنام به عنوان دومی دست یافته بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه از 92 تکواندو کار سازمان‌یافته سوادکوهی خبر داد و با اشاره به افزایش ابن تعداد در طول سال، گفت: استفاده از ظرفیت‌های ورزشی رشته‌های مختلف در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/ 86015/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول