اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد

وارد کردن علوم دینی در محتوای آموزشی مهدکودک‌ها

محتوای آموزشی مهدکودک‌ها در آذربایجان غربی به اهتمام سازمان بهزیستی یکسان‌سازی شده و تلاش می‌شود رنگی از دین و مسائل معنوی نیز پیدا کنند.

وارد کردن علوم دینی در محتوای آموزشی مهدکودک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یک دوره آموزشی در راستای یکسان‌سازی محتوای آموزشی مهدکودک‌‌‌ها در آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه برپا شد، تا به این ترتیب مطالب یکسان و مدون در مهدکودک‌ها به نونهالان ارائه شود.

این دوره آموزشی در اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد، در این دوره مدیران مهدکودک‌های شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی شرکت داشتند و به طرح سئوالات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این دوره بیش از 150 مدیر مهدکودک، برای بررسی محتوای آموزشی کودکان زیر شش سال گرد هم جمع شدند تا بهترین شیوه آموزشی و مطالب منسجم آموزشی را گردآوری کنند.

در ارتباط با گنجاندن مباحث دینی و مذهبی در محتوای آموزشی مهدکودک‌های آذربایجان غربی تدابیری در نظر گرفته شد، تا کودکان از نخستین سال‌های زندگی خود با مسائل دینی آشنا و مانوس شوند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول