اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی کشتی

احسان لشگری به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد

احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن با تشخیص کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

احسان لشگری به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان در جدیدترین فهرست نفرات دعوت شده به اردو پس از مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی، 28 کشتی‌گیر را به مرحله جدید تمرینات فراخواند.

در این بین نام احسان لشگری کشتی‌گیر شایسته قزوینی و دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن نیز در وزن 84 کیلوگرم به چشم می‌خورد.

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان 18 تا 28 تیرماه در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان جهان، دهه پایانی شهریورماه سال‌جاری در شهر بوداپست کشور مجارستان برگزار می‌شود و به طور حتم کادر فنی تیم ملی در تلاش است تا با بهترین نفرات در این میدان بزرگ حاضر شود و بهترین و آماده‌ترین کشتی‌گیران را به این مسابقات اعزام کند.

لشگری که در جریان مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان، کشتی‌های ارزشمندی را روی تشک مقابل رقیبان به نمایش گذاشت، در دیدار پایانی این مسابقات مقابل اسماعیل نجاتیان با مصدومیت و آسیب‌دیدگی مواجه شد و با نظر پزشک حاضر در محل برگزاری این رقابت‌ها از ادامه کشتی خود انصراف داد تا عملاً با کسب عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود پایان دهد.

اما به هر حال توانایی‌های لشگری بر هیچ‌کس از جمله مربیان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان پوشیده نبوده و نیست و همین امر هم باعث شد تا کادر فنی با دعوت از این کشتی‌گیر پرآوازه قزوینی به اردو، همچنان وی را یکی از مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی برای حضور روی تشک مسابقات جهانی مجارستان قلمداد کند.

اما در کنار نام لشگری اسامی کشتی‌گیران دیگری در وزن 84 کیلوگرم به چشم می‌خورد که در این میان می‌توان به اسماعیل نجاتیان و داوود زارعی هر دو از خراسان رضوی و حسام مقدم از تهران اشاره کرد.

انتهای پیام/77004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول