اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 96 کیلوگرم

فرنگی کار قمی نشان برنز آخرین انتخابی تیم ملی کشتی را کسب کرد

کشتی‌گیر قمی موفق به کسب عنوان سوم و نشان برنز آخرین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان شد.

فرنگی کار قمی نشان برنز آخرین انتخابی تیم ملی کشتی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یحیی جساس در وزن 96 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان شد و بدین ترتیب سومین فرنگی کار قمی لقب گرفت که در این رقابت‌ها صاحب مدال می‌شود.

این در حالی است که آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور شناخت ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی برگزار شد و در نهایت برترین‌های هر وزن به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان راه یافتند.

به همین دلیل نسبت به دوره‌های قبل برگزاری این مسابقات تعداد فرنگی کاران بیشتری حاضر به شرکت در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شده بودند و فرنگی کاران استان قم نیز در تلاش برای رسیدن به سکوهای برتر رقابتی نزدیک و دیدنی را با حریفان برگزار کردند.

یحیی جساس یکی از سه نماینده کشتی فرنگی استان قم در مسابقات این دوره کشتی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران بود، در حالی که این کشتی‌گیر جوان و خوش آتیه در پایان این رقابت‌ها در جدال با کشتی‌گیران مطرح وزن خود به مقام سوم رسید و موفق به کسب مدال برنز شد.

جساس در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 96 کیلوگرم به عنوان یکی از چهره‌های خوش آتیه کشتی قم، برابر حریفان کشتی گرفت و با وجود ارائه کشتی‌های زیبا و تماشایی در نهایت بعد از رقبای تهرانی و مازندرانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این وزن مهدی علیاری از تهران با بهترین عملکرد عنوان نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد در حالی که سامان نوروزی فرنگی کار شرکت کننده از تیم هیئت کشتی استان مازندران در دیدار نهایی با شکست برابر علیاری به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و عنوان سوم نیز به یحیی جساس نماینده اعزامی هیئت کشتی استان قم رسید.

بدین ترتیب این کشتی‌گیر جوان در کنار هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی سه نماینده کشتی قم در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور بودند و بعد از اینکه در وزن 74 کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی با عملکردی بسیار خوب مقابل حریفان خود به مقام‌های اول و سوم دست یافتند، جساس نیز قم را صاحب یک عنوان سومی دیگر کرد تا قم یکی از استان‌های موفق کشتی فرنگی کشور در آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی باشد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول