اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

یزدانی با هماهنگی فدراسیون پزشکی کشتی نگرفت

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: یزدانی با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی در مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی نگرفت.

یزدانی با هماهنگی فدراسیون پزشکی کشتی نگرفت

علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور دوباره رضا یزدانی در صحنه کشتی با همت پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مدارک پزشکی وی به فدراسیون کشتی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به شایعه امتناع یزدانی از کشتی تصریح کرد: رضا یزدانی کشتی را کنار نگذاشت و با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقه انتخابی حضور نیافت.

ثمربخش از حمایت همه‌جانبه اداره کل ورزش و هیئت کشتی مازندران از قهرمان کشتی جهان خبر داد و افزود: نامه‌ای در حمایت یزدانی از سوی جامعه ورزش استان به فدراسیون ارسال شد. 

رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه ابراز داشت: فدراسیون و کادر فنی آن ذهنیتی که نسبت به یزدانی داشتند را باید فراموش کنند تا این کشتی‌گیر دوباره به صحنه کشتی برگردد.

وی با اشاره به برطرف شدن مصدومیت و آمادگی نسبی یزدانی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از رسول خادم دارم به طور حتم مشکلات یزدانی را بررسی خواهد کرد.

ثمربخش از آمادگی یزدانی در مسابقه انتخابی با هر کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم خبر داد و افزود: یزدانی آماده کشتی در مسابقه انتخابی پس از رفع کامل مصدومیتش است تا بار دیگر دوبنده تیم ملی را بر تن کند.

وی همچنین درباره عدم حضور مهدی تقوی دیگر کشتی‌گیر مازندرانی در مسابقه انتخابی گفت: تقوی با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی کشتی در مسابقه انتخابی حاضر نشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط روحی و روانی که تقوی پس از فوت مادرش داشت، در این مسابقه حضور نیافت.

ثمربخش با اشاره به مسابقه انتخابی تقوی در اواخر مرداد ماه در وزن 66 کیلوگرم ابراز داشت: امیدواریم کادر فنی فدارسیون مشکلات یزدانی نیز ارزیابی و برای این کشتی‌گیر خوب و باتجربه نیز مسابقه انتخابی برگزار کند.

وی در پایان مهم‌ترین مشکل کشتی را نداشتن اعتبار و بودجه لازم اعلام کرد و گفت: مازندران قطب کشتی دنیا است که اعتبار و بودجه این هیئت با دیگر استان‌های کشور کاملا متفاوت است.

انتهای پیام/86005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول