اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانداری کنگاور

فرزاد کولیوند نفر سوم کشتی جوانان آسیا تقدیر شد

فرماندار کنگاور با قدردانی از زحمات فرزاد کولیوند برای کسب عنوان سومی کشتی آسیا، ورزش قهرمانی را یکی از ارکان مهم توسعه ورزش دانست و گفت: حضور چنین ورزشکارانی، بی‌شک مشوق بسیار خوبی برای دیگر جوانان است.

فرزاد کولیوند نفر سوم کشتی جوانان آسیا تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، فرزاد کولیوند کشتی‌گیر کنگاوری عضو تیم ملی جوانان که همراه با این تیم بر سکوی دوم آسیا در تایلند ایستاد، ظهر امروز در بازگشت به دیار خود، مورد استقبال مسئولان شهرستان کنگاور و همشهریانش قرار گرفت.

فرماندار کنگاور در مراسم استقبال از فرزاد کولیوند، سلامت جامعه را در گرو ورزش دانست و گفت: جامعه‌ای که بخواهد سلامت را تامین کند، باید سرانه ورزش را افزایش دهد.

حشمت‌الله عزیزی با قدردانی از زحمات این کشتی‌گیر برای کسب عنوان سومی آسیا، ورزش قهرمانی را یکی از ارکان مهم توسعه ورزش در کشور دانست و تصریح کرد: حضور ورزشکارانی همچون کولیوند در رده‌های ملی و کسب افتخارات بین‌المللی، بی‌شک مشوق بسیار خوبی برای دیگر جوانان شهرستان برای افزایش فعالیت‌های ورزشی خواهد بود.

فرزاد کولیوند که در وزن 60 کیلوگرم برای تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی تایلند کشتی می‌گرفت، موفق شد با کسب مدال برنز، کشورمان را برای ایستادن بر سکوی دوم این رقابت‌ها یاری کند.

وی در دور اول حریفی از سریلانکا را ضربه فنی کرد و در دور دوم از حریف قرفیزستانی با نتیجه هشت بر صفر، یک مغلوب تمام عیار ساخت.

کولیوند در دور ماقبل فینال و در حالیکه با حساب 10 بر چهار، حریف کره‌شمالی را زمین‌گیر کرده بود، به‌علت خون‌ریزی بینی قادر به ادامه مسابقه نبود و از رسیدن به مسابقه فینال بازماند.

وی در مبارزه برای کسب عنوان سوم، حریف ژاپنی را با حساب هفت بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

انتهای پیام/2700/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول