اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

افزایش کینه استکبار نسبت به رهبری نشانه پیشرفت انقلاب است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اینکه دشمنی استکبار نسبت به انقلاب و رهبری کمتر از اوایل انقلاب نشده و در مواردی بیشتر هم شده نشانگر پیشرفت انقلاب و حفظ استقلال و سربلندی مردم ایران است.

افزایش کینه استکبار نسبت به رهبری نشانه پیشرفت انقلاب است

عبدالله فاتحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امام خامنه‌ای در حقیقت خمینی دیگری است، دوست و دشمن به این حقیقت اعتراف دارند، مقام معظم رهبری در مدت 24 سالی که بعد از رحلت امام سکاندار کشتی انقلاب اسلامی بود خوب توانسته به یاری خداوند و تائیدات امام عصر(عج) از اقیانوس طوفانی حوادث عبور کرده و توطئه‌ها و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کند.

وی بیان کرد: اینکه دشمنی استکبار نسبت به انقلاب و رهبری کمتر از اوایل انقلاب نشده و در مواردی بیشتر هم شده نشانگر پیشرفت انقلاب و حفظ استقلال و سربلندی مردم ایران است که مایه بیداری مسلمانان شده است.

فاتحی در پاسخ به این سوال که چرا مخالفان و منافقین تحمل شخصیت‌های بزرگ انقلاب را نداشته و ندارند، خاطرنشان کرد: به جهت اینکه تحمل انقلاب ندارند ، مخالفان دشمنی شخصی با کسی نداشته آنها نقش افراد را در انقلاب بررسی می‌کنند و به همان اندازه به فکر حذف فیزیکی انقلابیون هستند تا به انقلاب آسیب بزنند، بنابراین هرگاه شخصیت‌های انقلابی از راه خود برگردند مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرند و رفع کدورت می‌شود .

وی با اشاره به سالروز طرح ترور مقام معظم رهبری از سوی منافقین و در پاسخ به این سوال که به چه دلیل به امام خامنه ای سوء قصد شد؟ گفت: زیرا امام خامنه‌ای یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی بودند، قبل از اینکه ایشان برای توده مردم شناخته شود دشمنان او را می‌شناختند و نسبت به انرژی نهفته در معظم له آگاهی داشتند و بنابراین تصمیم به ترور ایشان گرفتند واین مأموریت را به منافقین دادند که خداوند حکیم او را برای امروز جهان اسلام حفظ کرد  و منافقین را در جهان آواره ساخت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در پاسخ به این سوال که هدف منافقین از طرح ترور شهید بهشتی و یارانش چه بود؟، گفت: شهید بهشتی خار چشم منافقین بود ، این شهید بزرگوار یکی از استوانه‌های انقلاب بود، مدیریتی قوی داشت و به چند زبان زنده دنیا آشنا بود و در مقابل منافقین کوچکترین نرمشی از خود نشان نداد به همین جهت بعد از اینکه به حساب خودشان شخصیت او را با شایعه پراکنی  و دروغ پردازی و تهمت زنی ترور کردند تصمیم به قتل او گرفتند و خداوند متعال مکر آنان را باطل و با خون این شهیدان انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول