اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق تاکستان در مجلس:

دولت روحانی در پی رفع بیکاری و تورم است

نماینده سابق تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حسن روحانی در پی رفع مشکل بیکاری و تورم است.

دولت روحانی در پی رفع بیکاری و تورم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، امیر طاهرخانی عصر امروز در جشن حماسه سیاسی شهرستان تاکستان اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و پیروزی ملت ایران در خلق حماسه سیاسی را ضامن و بیمه‌کننده اقتدار و جمهوریت نظام اسلامی دانست.

نماینده دوره هشتم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات 24 خرداد علاوه بر به تصویر‌کشی اراده ملت برابر توطئه‌ها برگ زرینی در مسیر تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

طاهرخانی، خلق حماسه بزرگ سیاسی را ضمانت‌کننده انقلاب و شکست برای دشمنان دانست و تصریح کرد: تلاش معاندان و مخالفان نظام اسلامی برای خدشه‌آفرینی در انتخابات جاری شکست خورده و از بین رفته است.

وی با بیان اینکه تمامی افراد باید شکر‌گزار تحقق این حماسه در سراسر ایران اسلامی باشند، ابراز داشت: همزمان با ایام شعبانیه و جشن پیروزی حماسه سیاسی فرصت خوبی برای اتحاد، پیوند و اقتدار نظام اسلامی به حساب می‌آید.

نماینده دور هشتم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز شاهد روی کار آمدن رئیس جمهور منتخب ابراز امیدواری کرد که مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل شده و بهبود یابد.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه پیروزی حجت‌الاسلام روحانی متعلق به مردم بوده و مصادره شدنی نیست، بیان کرد: مشکلات عدیده اقتصادی کشور امید می‌رود که با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برطرف شده و توسعه اقتصادی نیز رقم بخورد.

انتهای پیام/77005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول