اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مدیریت حوزه‌های علمیه مازندران:

کاهش تورم مهم‌ترین برنامه دولت آینده باشد

رئیس شورای مدیریت حوزه‌های علمیه مازندران با تأکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا وضع معیشتی مردم بهبود یابد، گفت: کاهش تورم باید یکی از برنامه‌های دولت آینده باشد.

کاهش تورم مهم‌ترین برنامه دولت آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری عصر امروز در جشن ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) در امامزاده عباس(ع) ساری اظهار داشت: محبت و ولایت اهل بیت (ع) از زمان‌های گذشته در بین مردمان این منطقه ساری و جاری بود که به همین منظور نام این منطقه را ساری گذاشتند.

وی ادامه داد: از نظر اسلام فرد منتظر کسی است که در حال انتظار گشایش دین اسلام باشد و با فرج امام زمان (عج) این امر تحقق یافتنی است.

رئیس شورای مدیریت حوزه‌های علمیه مازندران، انتظار فرج امام زمان را بالاترین عمل دانست و خاطرنشان کرد: فرد منتظر کسی است که در همه ابعاد زندگی منتظر بودن خود را ثابت کند.

طاهری با اشاره به اینکه افراد باید در مسائل ورزشی و اقتصادی منتظر بودن خود را ثابت کنند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در عرصه سیاسی در 24 خرداد امسال یک حماسه سیاسی خلق کردند که منتظر بودن خود را به جهانیان نشان دادند.

این مسئول بر اصلاح اخلاق در جامعه تأکید کرد و افزود: افراد بداخلاق در جامعه و سیاست نمی‌توانند منتظر و کارآمد برای مردم باشند.

طاهری به یکی از بداخلاقی‌های موجود در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: گران‌فروشی و کم‌فروشی یکی از بداخلاقی‌های موجود در جامعه است که از نظر اقتصادی گریبانگیر جامعه شده است.

وی، یکی از راه‌های اصلاح اقتصادی افراد جامعه را پرداخت زکات دانست و تأکید کرد: هر فرد که در جامعه اسلامی زندگی می‌کند باید زکات مال خود را به مراتب پرداخت کند.

رئیس شورای مدیریت حوزه‌های علمیه استان مازندران با انتقاد شدید از بداخلاقی‌های رایج در جامعه با طرح سئوالی گفت: اگر امام زمان (عج) ظهور کند و خواهران جامعه ما در مکانی تجمع کنند، آیا امام زمان(عج) در آن مکان حضور می‌یابد؟

وی تصریح کرد: آن دسته از خانم‌هایی که آرایش بسیار وقیح دارند و آستین‌های پیراهن‌شان را بالا می‌زنند، بدانند که قلب امام زمان(عج) ما به درد می‌آید و این عمل زشت نشان‌دهنده کجروی‌ها و بداخلاقی‌های موجود در جامعه است و ما هر لحظه از جامعه منتظر در حال فاصله گرفتن هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل‌های موجود جامعه فقط به دست خود مردم حل می‌شود، اذعان داشت: نه آقایان و نه خانم‌ها آنطور که باید و شاید حجاب اسلامی را در جامعه اسلامی رعایت نمی‌کنند و همین مسئله نشان دهنده این است که جامعه ما جامعه‌ای منتظر نیست.

طاهری در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا وضع معیشتی مردم بهبود یابد، افزود: کاهش تورم باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت آینده باشد.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول