اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران خبر داد

کشف 13 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از کشف 12 کیلو و 585 گرم مواد روانگردان شیشه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد.

کشف 13 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیروس فتحی از کشف 13 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در شرق استان تهران خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با همکاری مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یک باند قاچاق موادمخدر را در شهرستان ورامین شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران افزود: پس از دو ماه کار اطلاعاتی، پلیس موفق شد، متهمان را که در محوطه‌ای به مساحت 500 متر مربع و در پوشش دامداری اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی از جمله شیشه می‌کردند، شناسایی کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در امر دستگیری و انهدام باندهای کلان تهیه و توزیع موادمخدر و حتی خرده‌فروشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، تصریح کرد: با شناسایی مرکز بسته‌بندی موادمخدر با اعزام چهار تیم عملیاتی و اطلاعاتی دو توزیع‌کننده دستگیر شدند.

سردار فتحی در پایان اذعان داشت: در بازرسی از مکان مذکور 12 کیلو و 585 گرم مواد روانگردان شیشه، دو دستگاه خودرو و 20 رأس دام که در ارتباط با توزیع موادمخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد. 

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول