اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان خبر داد

رشد 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در کردستان

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان از افزایش 71 درصدی کشفیات و 47 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سال 91 و 92 نسبت به سال قبل از آن در این استان خبر داد.

رشد 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر باتمانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد:‌ مهم‌ترین اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر برای مقابله با اعتیاد ارائه راهکارهای مناسب برای شناسایی و پاک‌سازی مناطق آلوده، مبارزه هدفمند با قاچاق پیش‌سازها و تعامل با ادارات‌کل به ویژه گمرکات استان است.

وی کنترل محورهای مرزی استان، مقابله هدفمند با کشت گیاهان مخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر، استفاده از سگ‌های مواد یاب، نظارت دقیق بر واحدهای تولید دارو، ارتقا دانش و عملیاتی پرسنل فعال در فرودگاه‌ها و هنگ مرزی، اجرای عملیات کنترل حجاج و مهمانان خارجی و ترسیم مصوبات به منظور کنترل زندانیان که به بیرون تردد دارند از دیگر اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور ریشه‌کن کردن اعتیاد در استان است.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور مقابله جدی با پدیده شوم اعتیاد پنج طرح مختلف را به صورت مستمر در استان اجرا می‌کند، گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی، جمع‌اوری معتادین پرخطر و کشف و برخورد جدی با کشت خشخاش و شادانه از جمله طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان است.

باتمانی در ادامه به میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال گذشته و امسال اشاره کرد و افزود: در زمینه کشف مواد مخدر سنتی و صنعتی در سال 91 و سه ماهه امسال توفیقات خوبی داشته‌ایم.

وی از رشد 71 درصدی میزان کشف مواد مخدر در مدت زمان مذکور در این استان خبر داد و گفت: در زمینه دستگیری عوامل توزیع کننده مواد مخدر 47 درصد و انهدام باندهای مواد مخدر 34 درصد در سال گذشته رشد داشته‌ایم.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان در پایان با بیان اینکه اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط مواد مخدر پیش‌ساز است، گفت:‌ تلفن 128 نیز به صورت شبانه روزی و رایگان آماده دریافت اطلاعات مردم در زمینه معرفی افراد مشکوک است.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول