اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 3 زوج جوان کشف شد

کشف 109 کیلو ماده افیونی در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از انهدام باند 6 نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 109 کیلوگرم تریاک در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

کشف 109 کیلو ماده افیونی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، مهریار سعیدی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک باند حمل و توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شد اعضای این باند پس از بارگیری محموله مواد مخدر از شرق کشور و انتقال آن به یکی از شهرستان‌های همجوار قصد دارند آن را در فرصتی مناسب به شهرستان سیرجان و سپس به غرب کشور منتقل کنند. 

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تشدید کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان در یک عملیات ضربتی موفق شدند اعضای شش نفر این باند قاچاق مواد مخدر را با سه دستگاه خودرو در یکی از محورهای ورودی شهرستان سیرجان متوقف کنند. 

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی 109 کیلوگرم تریاک کشف و شش متهم دستگیر شد. 

سعیدی یادآور شد: سه دستگاه خودروی توقیفی به عنوان حامل و اسکورت این محموله قاچاق مواد مخدر به همراه شش نفر متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 

انتهای پیام/2446/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول