اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ماموران انتظامی

47 هزار عدد کالای قاچاق در کردستان کشف شد

ماموران انتظامی شهرستان بانه پس از کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق در بازرسی از داخل آن 47 هزار و 550 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کردند.

47 هزار عدد کالای قاچاق در کردستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ماموران انتظامی شهرستان بانه در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در سطح حوزه استحفاظی مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی این شهرستان پس از تلاش بی‌وقفه خود و شناسایی محل دپوی کالای قاچاق، مراتب را با مقام قضایی هماهنگ و در بازرسی دقیق از آن 47 هزار و 440 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و 120 عدد اتوی مو را کشف کردند.

کشف 300 کیلوگرم سیم مسروقه برق در کردستان

همچنین در گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کردستان آمده است؛ ماموران انتظامی شهرستان سروآباد در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این گزارش حاکی‌است؛ ماموران انتظامی شهرستان سروآباد پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری، پس از مظنون شدن به یک دستگاه خودروی پژو 405 آن را توقیف و در بازرسی دقیق از داخل آن 300 کیلوگرم سیم مسی مسروقه را کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش؛ ماموران انتظامی شهرستان سروآباد در ادامه تحقیقات خود پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی دقیق از انباری منزل متهم مقداری وسایل مسروقه کارگاهی از قبیل کابل برق، دستگاه سنگ فرز و داکت هوا را کشف کردند.

این گزارش می‌افزاید: متهم پس از تشکیل پرونده به دستور مراجع قضایی روانه بازداشتگاه موقت شد.

انتهای پیام/79001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول