اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرحیدری:

پایش ترافیک پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی را به دنبال دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هدف اصلی از کنترل هوشمند و پایش ترافیک، پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

پایش ترافیک پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی قم،‌ محمدرضا میرحیدری با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت ولی عصر (عج) و حضور پر شور مردم در استان اظهار داشت: ماموران پلیس راه و راهور این فرماندهی به صورت تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر و محورهای مواصلاتی استان علاوه بر انجام ماموریت‌های جاری در طول این مدت به صورت ویژه تردد خودروها را کنترل می‌کردند.

وی ادامه داد: ایام نیمه شعبان یکی از مراسم‌های ملی و فراملی است که مسافران و زائران زیادی از داخل و خارج کشور در این ایام به قم سفر می‌کنند که سامانه کنترل هوشمند ترافیک از طریق مانیتورینگ در کنار زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان، تاثیر بسزایی در ساماندهی وضعیت ترافیکی در استان داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به تامین نیروی کمکی افزود: برای پوشش ترافیکی و امنیتی این ایام، از استان‌های همجوار تامین نیرو پیش‌بینی شده بود تا پلیس بتواند با این حجم ورود خودروها و حضور چند میلیونی زائران در استان با آمادگی لازم آرامش و امنیت را برای زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران تأمین کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی در بخش‌های مختلف استان گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها برخورد قانونی با خودروهای حادثه ساز و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی بود که خوشبختانه با رضایتمندی زائران همراه بود.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول