اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین به مصاف نماینده گیلان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین برابر نماینده گیلان قرار می‌گیرد.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین به مصاف نماینده گیلان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته پنجم و پایانی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم شهید رجایی قزوین امروز در حالی میهمان تیم هیئت بدمینتون گیلان خواهد بود که تمامی دیدارهای قبلی خود را مقابل رقیبان واگذار کرده است.

شاگردان سعید میرعزیزی که به نوعی در این فصل با مشکلات شدید مالی روبه‌رو بودند، در جدال با رقیبان خود با وجود نداشتن اسپانسر و حمایت کننده مالی مناسب با انگیزه‌های بالایی به مصاف رقیبان قدرتمند خود رفتند.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین با توجه به اینکه در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تنها شش تیم حضور دارند، باز هم جواز حضور در فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در اختیار خواهد داشت.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در این فصل تنها با استفاده از بازیکنان جوان و توانمند بومی خود در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرد که البته این امر به نوعی خود می‌تواند زمینه‌ساز تجربه‌های بالای ورزشکاران این رشته ورزشی در فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر باشد.

البته کار بازیکنان تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین با انجام بازی مقابل نماینده گیلان به پایان نخواهد رسید و شاگردان سعید میرعزیزی در یک دیدار عقب افتاده هفته آینده مقابل تیم هیئت بدمینتون کرمانشاه قرار خواهند گرفت تا به نوعی آخرین دیدار خود را در رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند.

به هر حال انتظار می‌رود مسئولان ورزش استان در سال آینده حمایت جدی‌تری را از تیم تازه لیگ برتری شهید رجایی قزوین داشته باشند تا بازیکنان جوان و جویای نام این تیم با استفاده از قدرت جوانی و انگیزه بالای خود با نشاط بیشتری مقابل دیگر رقیبان خود در تیم‌های قدرتمند لیگ برتری قرار بگیرند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول