اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عارف در کهگیلویه و بویراحمد:

اصلاح‌طلب واقعی تندروی نمی‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح‌طلب واقعی هیچ‌گاه تندروی نمی‌کند.

اصلاح‌طلب واقعی تندروی نمی‌کند

محمد بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کشور بیش از هر زمان دیگر به آرامش نیاز دارد، اظهار کرد: همه در هر جریان و خط فکری باید به ایجاد آرامش در کشور فکر کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای رسیدن به توسعه پایدار در هر امری به میانه‌روی و اعتدال نیاز است که امیدواریم در دولت تدبیر و اعتدال این‌گونه شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تندروی در هر جریان و تفکری از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب مذموم و ناپسند است، تصریح کرد: تندروی خارج از محدوده تدبیر و عقلانیت است و اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد.

بهرامی تصریح کرد: دولت حسن روحانی با شعار تدبیر و اعتدال متولد شده و امروز مردم از این دولت بیش از هر چیز انتظار خردگرایی، میانه‌روی و پرهیز از تندروی‌های گذشته را دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در پاسخ به این سئوال که جریان اصلاحات در دولت کنونی چگونه رفتاری باید داشته باشد، عنوان کرد: از جریان اصلاحات که خواهان اصلاح امور است، تندروی انتظار نمی‌رود.

بهرامی خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات هم به مانند هر تفکر و جریان سیاسی ملزم به اعتدال در گفتار و کردار است و اصولاً هر کسی که تندروی کند در دایره اصلاحات نمی‌گنجد.

وی از اعتدال در سابقه مدیریتی خود نیز سخن گفت و افزود: شما که در دایره اصولگرایی تعریف می‌شوید به خوبی می‌دانید که در دوره مدیریت ما در شهرداری به هیچ وجه میان رسانه‌ها از نظر نوع نگرش سیاسی تفاوتی قائل نمی‌شدیم و در هر دو جریان سیاسی دوستان خوبی داریم که برای همه آن‌ها احترام قائل هستیم.

بهرامی، دورنمایی که از دولت جدید در ذهن خود تصور کرده را مثبت ارزیابی کرد و با ابراز خوش‌بینی از موفقیت دولت یازدهم گفت: احساس من این است که دولت حسن روحانی با توسل به این گفتمان موفق خواهد بود.

این فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: همه برای ساختن ایران اسلامی باید دست در دست هم با اتحاد و با استفاده از افراد شایسته و توانمند گام در راه توسعه کشور و استان خود برداشته و مرزهای انحصارگرایی و انحصارطلبی را بشکنیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول