اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم برابر سامسونگ پیروز شد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیمی از فوتبال کرمان به برتری دست یافت.

صبای قم برابر سامسونگ پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 10 روز دیگر به تعویق افتاد تا بدین ترتیب تیم‌های لیگ برتری از جمله صبای قم فرصت بیشتری برای کسب آمادگی حضور موفق در لیگ جدید داشته باشند.

یک ماه دیگر به آغاز دیدارهای دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و به همین سبب تیم صبای قم تلاش می‌کند با تدابیر محمد مایلی کهن کاملا آماده دیدار با حریفان خود شود.

به همین منظور تیم لیگ برتری فوتبال صبای قم از بیست و ششم خرداد ماه در سرعین اردبیل اردو زد و یک هفته در این منطقه حضور داشت و در حالی به اردوی خود پایان داد که در یک دیدار دوستانه موفق به کسب پیروزی پرگل شد.

فوتبالیست‌های صبای قم قبل از ترک اردبیل در دیداری تدارکاتی در زمین تمرینات خود در این منطقه به مصاف تیم فوتبال سامسونگ کرمان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان رفتند و با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافتند.

شاگردان محمد مایلی کهن که یکی از 16 تیم حاضر در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین بیست و هفتمین دوره جام حذفی فوتبال ایران هستند، در این دیدار توسط اکبر صادقی، میلاد سلیمان فلاح و فرید کریمی به گل رسیدند و با پیروزی سه بر صفر میدان را ترک کردند.

این دیدار دوستانه در حالی در ورزشگاه هما برگزار شد که تیم فوتبال صبای قم به اردوی یک هفته‌ای خود در اردبیل پایان داد و بلافاصله به تهران بازگشت تا ادامه تمرینات خود را برخلاف انتظار قمی‌ها که دوست داشتند در قم به انجام برسد، در تهران دنبال کند.

شاگردان محمد مایلی کهن تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران در حالی پیگیری خواهند کرد که حریفان تیم صبای قم با برگزاری مراسم قرعه کشی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز هشتم تیر ماه برای لیگ سیزدهم مشخص خواهند شد.

صبای قم قرار است در دو دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در تهران و تیم فوتبال تراکتور سازی و شاگردان مجید جلالی در قم به میدان برود.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول