اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین روز فوتسال امیدهای کشور

صبا برابر نیک اندیش اصفهان پیروز شد/ امیدهای صبا به صدر نزدیک شدند

تیم فوتسال امید صبای قم با کسب ششمین پیروزی، شانس خود برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور افزایش داد.

صبا برابر نیک اندیش اصفهان پیروز شد/ امیدهای صبا به صدر نزدیک شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین روز تابستان برای فوتسال قم روز خوبی بود و طی آن نماینده فوتسال قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر یکی از جدی‌ترین رقبای خود به برتری دست یافته و به صعود از مرحله گروهی بیش از پیش امیدوار شدند.

بعد از برتری مقابل تیم‌های فوتسال امید لار جوان و فرش آراء مشهد و همچنین تساوی با تیم بالانشین شهرداری رشت در سه روز متوالی مسابقات دور برگشت از دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور، امیدهای صبای قم در چهارمین دیدار خود موفق به شکست تیم نیک اندیش اصفهان شدند.

با اینکه فوتسالیست‌های امید صبای قم در یکی از مهمترین بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به تیم فوتبال نیک اندیش اصفهان که پیش از این با نام فولاد ماهان در مسابقات شرکت می‌کرد، باخته بودند اما در این دیدار با امید به تلافی آن باخت و کسب نتیجه‌ای به مراتب بهتر نسبت به بازی رفت ظاهر شدند.

تیم فوتسال امید صبای قم از چهار بازی دور برگشت مرحله گروهی تا کنون سه پیروزی و یک تساوی در کارنامه دارد و این مهم سبب شده است تا شاگردان محسن شنوفی در تیم امید صبا فاصله اندکی با صدر جدول رده بندی بازی‌های گروه نخست داشته باشند.

بعد از پیروزی سه بر صفر در روز نخست بازی‌های گروه اول فوتسال امید باشگاه‌های برتر کشور برابر لار جوان، صبای قم در روز دوم دو بر صفر بر تیم فرش آراء مشهد غلبه کرد و در روز سوم نیز با حساب یک بر یک برابر تیم فوتسال امید شهرداری رشت به تساوی رسید.

پیروزی در دو دیدار از سه مسابقه قبل انگیزه صبایی‌ها را برای تکرار موفقیت‌ها و کسب سومین پیروزی در بازی های‌دور برگشت برابر یکی از رقبای همیشگی خود در فوتسال امید باشگا‌‌های برتر کشور یعنی فولاد ماهان سپاهان (نیک اندیش) اصفهان افزایش داده بود و از قضا صبا در این دیدار بهترین پیروزی خود در دور برگشت را کسب کرد و نماینده اصفهان را با حساب چهار بر یک شکست داد.

این پیروزی تیم صبای قم را 19 امتیازی کرد و در کنار تیم شهرداری رشت به عنوان دو مدعی اول صعود از این گروه به مرحله نهایی رقابت‌ها معرفی کرد در حالی که امیدهای صبای قم بازی‌های سخت خود را پشت سر گذاشته و حالا باید در دو دیدار آسان‌تر به مصاف تیم‌های ماکو جوان و میلاد تنکابن بروند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول