اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 و 10 تیرماه‌ جاری

صبای قم به مصاف حریفان شیرازی و تبریزی می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در دو دیدار تدارکاتی مهم پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور به مصاف حریفان شیرازی و تبریزی می‌رود.

صبای قم به مصاف حریفان شیرازی و تبریزی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از اردبیل خبر می‌رسد که وضعیت صبایی‌ها در اردوی آماده‌سازی این شهر مطلوب است و مایلی‌کهن و شاگردانش تلاش می‌کنند در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته و گام به رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بگذارند.

صبای قم از بیستم خردادماه تمرینات خود را آغاز کرده و از بیست و پنجم خردادماه نیز به اردوی آماده‌سازی در استان اردبیل رفته و تمرینات خود را در شهرستان نیر انجام می‌دهد تا از نظر جسمانی و تاکتیکی بازیکنان خود را به شرایط مطلوب برساند.

جدایی چند بازیکن مطرح و البته اضافه‌ شدن چند مهره جدید به تیم فوتبال صبای قم مانند هر تیم دیگر لیگ برتری در فاصله دو هفته به پایان مهلت نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اتفاق افتاده اما صبایی‌ها امیدوارند مایلی‌کهن با مهره‌های جایگزین صبا را به یکی از تیم‌های موفق سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تبدیل کند.

صبای قم در 9 سال حضور خود در سطح اول فوتبال کشور دو بار از طریق مسابقات لیگ برتر به رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه یافته و یک بار نیز با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور این موفقیت را به دست آورده است.

حالا صبایی‌ها در آستانه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوارند با حضور مربی با تجربه فوتبال کشورمان یعنی محمد مایلی‌کهن بتوانند در این دوره که با حضور 16 تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها با توجه به حضور ایران در جام جهانی با انگیزه‌تر از گذشته‌اند، عنوانی درخور و شایسته فوتبال قم کسب کند.

در حالی که اردوی آماده‌سازی صبای قم در اردبیل تا یکشنبه دوم تیرماه ادامه می‌یابد، کادر فنی صبا برای بازگشت این تیم به تهران و ادامه کارهای آماده‌سازی نماینده فوتبال قم از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کرده‌اند و قرار است صبا در دو دیدار تدارکاتی به مصاف رقبای لیگ برتری برود.

شاگردان محمد مایلی‌کهن بعد از بازگشت از اردبیل بلافاصله تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهند تا روز پنجشنبه ششم تیرماه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاگردان غلامحسین پیروانی بروند.

این در شرایطی است که دومین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه دهم تیرماه به انجام خواهد رسید و طی آن صبایی‌ها قرار است با شاگردان مجید جلالی در تراکتورسازی تبریز دیدار کنند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول