اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 روز تا آغاز لیگ سیزدهم فوتبال

اولین حریف صبا 8 تیر مشخص می‌شود/ قمی‌ها در انتظار حضور صبا در قم

نخستین حریف تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز هشتم تیر ماه مشخص می‌شود.

اولین حریف صبا 8 تیر مشخص می‌شود/ قمی‌ها در انتظار حضور صبا در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین حریف تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز هشتم تیر ماه مشخص می‌شود و صبا در گام نخست از لیگ سیزدهم روز بیست و یکم تیر ماه به میدان می‌رود.

قرار بود دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز بیست و دوم خرداد ماه قرعه‌کشی شود اما به دلیل حساسیت بیش از حدی که بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی برزیل داشت، این قرعه کشی به هشتم تیر تغییر زمان پیدا کرد.

اکنون خاطر تمام فوتبالی‌ها از بابت حضور تیم ملی ایران در بزرگترین رویداد فوتبال جهان در سال آینده میلادی یعنی جام جهانی 2014 در کشور برزیل آسوده است و نوبت به آغاز سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده است.

صبای قم که لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را با دو سرمربی یعنی یحیی گل محمدی و عبدالصمد مرفاوی با کسب رتبه دهم به پایان رسانده است، در فصل جدید با مربیگری محمد مایلی کهن با تجربه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

صبا این روزها در اردوی آماده‌سازی اردبیل به سر می‌برد و قمی‌ها در مراسمی که با هدف قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال همزمان با برگزاری انتخاب برترین‌های فصل گذشته فوتبال باشگاه‌های برتر کشور روز هشتم تیر ماه برگزار می‌شود، نخستین حریف صبا را خواهند شناخت.

تیم فوتبال صبای قم پیش از آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به احتمال فراوان سه دیدار دوستانه با تیم‌های راه آهن شهرری، تراکتور سازی تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز بعد از اردوی اردبیل خود برگزار می‌کند.

اما آنچه که این روزها تمام فوتبال دوستان قمی و به خصوص هواداران صبا را حسابی به فکر فرو برده این است که آیا سرانجام صبا برای بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم تمرین می‌کند یا همچنان دوستداران صبا باید اخبار این تیم را از تهران بشنوند.

پیش از اینکه محمد مایلی کهن به صبا بیاید بحث بر سر حضور دائمی تیم فوتبال صبا در قم مرتب بر سر زبان مسئولان این تیم بود اما گویا هنوز هم موانعی وجود دارد که صبای قم بتواند برای همیشه تمرینات و بازی‌های خود را در قم برگزار کند.

نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز بیست و یکم تیر ماه برگزار می‌شود اما اینکه این بازی در قم به انجام می‌رسد یا صبا برای انجام نخستین بازی خود به میهمانی رقبای لیگ برتری می‌رود، با قرعه کشی لیگ برتر دوره سیزدهم در روز هشتم تیر ماه مشخص می‌شود.

 

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول