اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر:

11 رشته جدید در دانشگاه خمینی شهر تحت بررسی نهایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: 11 رشته جدید در دانشگاه خمینی شهر تحت بررسی نهایی است.

11 رشته جدید در دانشگاه خمینی شهر تحت بررسی نهایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران مجلسی ظهر امروز در دیدار از دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان با بیان اینکه خبرگزاری فارس اخبار را به خوبی منعکس می‌دهد، اظهار کرد: رسانه خبرگزاری فارس یکی از تأثیرگذارترین رسانه‌‌های اینترنتی است که اخبار روز را به سرعت اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی در مورد دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر افزود: این دانشگاه دارای 35 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که اکنون نزدیک به 8 هزار دانشجوی در حال تحصیل دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر تصریح کرد: همچنین 27 هزار و 500 فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد خمینی‌شهر تاکنون فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای سه دانشکده برق و کامپیوتر، مکانیک و عمران و نیز یک دانشکده علوم انسانی است، ادامه داد: این دانشگاه دارای 60 هزار متر فضای آموزشی و رفاهی در زمینی بالغ بر 72 هکتار است که دارای امکانات زیادی از آزمایشگاه و کارگاه‌ها گرفته تا مجموعه ورزشی و خوابگاه‌ دانشجویی را شامل می‌شود.

مجلسی به کسب 23 عنوان و مقام کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: از مهم‌ترین افتخارات این دانشگاه کسب مقام سوم مسابقات جهانی هواپیمای بدون سرنشین در کشور هلند، کسب مقام نخست جهان در رشته کاراته، کسب مقام چهارم جهان در مسابقات هواپیمای بدون سرنشین آلمان، کسب مقام نخست در نمایشگاه‌ بین‌المللی اختراعات و ابتکارات کرواسی و نیز چندین عنوان دیگر در رابطه به ثبت اختراعات بوده است.

وی به 28 اختراع دانشجویان در مسابقات ملی، بین‌المللی و کسب مقام برتر اشاره کرد و ابراز داشت: طراحی و ساخت شناور بدون سرنشین دو بدنه‌ای با لهچه‌های پایدارکننده عرضی شناور(قایق) نرم‌افزار طراحی چرخ دنده، طراحی و ساخت سیستم هدایت هوشمند چندمین مورد از این اختراعات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با اشاره به اینکه قابلیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی از سال گذشته در حوزه معاونت آموزشی توانسته است بیش از 70 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف را در شورای گسترش به تصویب برساند، گفت: از این تعداد نیز تاکنون پنج رشته به تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری رسیده و تعداد 11 دشته دیگر نیز در این وزارتخانه تحت بررسی نهایی است.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول