اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر صورت گرفت

تشریح برنامه‌های همایش تجلیل از شهید شاخص کشور در بوشهر

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر برنامه‌های همایش تجلیل از شهید شاخص هنری کشور در بوشهر را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های همایش تجلیل از شهید شاخص کشور در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی مردانی ظهر امروز در نشست هماهنگی همایش شهید شاخص کشوری در بوشهر اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ اصیل اسلامی تلاش می‌کنند باید نسبت به احیای ارزش‌های اسلامی اهتمام ورزیم.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر با اشاره به برگزاری همایش کشوری شهید کشتکار ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یادواره شهید هنرمند کشتکار چهارم تیر ماه سال جاری در سالگرد شهادت این شهید گرانقدر در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

مردانی افزود: برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده ادبی و هنری در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی و … با موضوع این شهید در هنگام برگزاری یادواره از دیگر فعالیت‌های جانبی این ستاد است. شهید هنرمند غلامرضا کشتکار در سال 1342 در روستای چاه‌خانی شهرستان دشتستان متولد و در تاریخ چهارم تیرماه 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ وی علاوه بر فعالیت در رشته‌های تئاتر و نویسندگی شاگردان بسیاری را نیز تربیت کرده است.

وی ابراز داشت: در روز برگزاری همایش، تئاتر زیبایی که خود شهید در سال 64 کارگردانی کرده توسط شاگردان ایشان در سالن 9 دی اجرا می‌شود که بسیار زیباست. قرائت قرآن، اجرای سرود، تیزر فیلم مستند 8 دقیقه‌ای، سخنرانی رئیس بسیج هنرمندان کشور، خاطره‌ای از شهید و اهدای هدیه به خانواده شهید و همچنین سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری از بخش‌های این همایش است.

مردانی از رونمایی از تندیس شهید کشتکار در برازجان خبر داد و افزود: عصر روز چهارم تیرماه نیز در دشتستان از تندیس این شهید شاخص کشور رونمایی می‌شود. برای این تندیس بیش از 190 میلیون ریال هزینه شده که شهرداری برازجان همکاری خوبی در ساخت و نصب این تندیس داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نصب بنر و انجام کارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با همکاری فرمانداری دشتستان و شهرداری برازجان با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول