اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 تیرماه

یادواره فرماندهان و 1100 شهید ملایر برگزار می‌شود

فرماندار ویژه ملایر از برگزاری یادواره بزرگ فرماندهان و یک هزار و 100 شهید ملایر همزمان با سالروز شهدای هفتم تیر خبر داد.

یادواره فرماندهان و 1100 شهید ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا پا گرفته است افزود: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره‌ها در راستای زنده کردن نام این بزرگواران است و این کمترین کاری است که ما در برابر شهدا می‌توانیم انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز هر چه در کشور داریم از برکت خون شهدا است ابراز داشت: شهدا، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار ویژه ملایر از برگزاری یادواره بزرگ فرماندهان و یک هزار و 100 شهید ملایر همزمان با سالروز شهدای هفتم تیر و شهدای گمنام خبر داد و گفت: این مراسم با شکوه با حضور بیش از 10 هزار نفر در ملایر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یادواره یک‌هزار و 100 شهید ملایر در ششم تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در جوار سه شهید گمنام در محل بام ملایر برگزار خواهد شد.

آزادبخت یادآور شد: در این مراسم معنوی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور به عنوان سخنران ویژه و حاج قاسم رضایی از مداحان کشوری حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم یکی از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی در سال جاری در ملایر است بر آمادگی همه ادارات و نهادها برای حضور گسترده و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در این مراسم تأکید کرد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: بخشداران و دهیاران نیز در امر اطلاع‌رسانی برای حضور مردم از بخش‌ها و روستاها در مراسم تلاش لازم را داشته باشند.

وی در ادامه بر نصب بنر و عکس شهدا، توزیع بسته‌های فرهنگی، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و ... در سطح شهر برای این یادواره تأکید کرد و گفت: صداو سیما و رسانه‌ها نیز در امر اطلاع‌رسانی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این یادواره همکاری لازم را داشته باشند.

آزادبخت در ادامه ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: پیروزی‌های پی در پی ایران که نصیب ملت شده برای همه جای خوشحالی و افتخار است.

وی بیان کرد: ما مسئولان باید قدرشناس این مردم باشیم چرا که مردم با هدایت و نقش‌آفرینی رهبری معظم انقلاب، روحانیت و مسئولان حضور دشمن‌شکن خود را به بهترین نحو انجام دادند.

فرماندار ملایر تصریح کرد: اساس این موفقیت به ولایت فقیه بر می‌گردد و وحدت ملت که به پشتوانه رهبری است دشمن را شکست داد.

وی عنوان داشت: مردم با انتخاب درست خود نشان داند که همچنان به روحانیت و نظام گرایش داشته و این جای شکرگذاری دارد.

آزادبخت یادآور شد: ما معتقدیم هر کاری در این کشور به روحانیت سپرده شود بی‌شک با موفقیت همراه خواهد بود و حالا با این انتخاب درست وظیفه روحانیت در برابر ملت سنگین‌تر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این انتخابات حقانیت ملت ایران بیش از پیش شناخته شد و جبران این حماسه ملت خدمت صادقانه مسئولین است.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول