اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر سه‌شنبه

تندیس شهید کشتکار در برازجان رونمایی می‌شود

شهردار برازجان گفت: با حضور مسئولان استانی و کشوری تندیس شهید شاخص کشوری در برازجان رونمایی می‌شود.

تندیس شهید کشتکار در برازجان رونمایی می‌شود

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی یکی از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری برازجان در سال‌های اخیر است و در کنار توسعه عمرانی و شهری به ‌صورت متوازن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را مدنظر قرار داده‌ایم.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه ما است و مدیریت شهری برازجان در سال‌های اخیر گام‌های مؤثر و بلندی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداشته است.

حسین‌آبادی بیان داشت: عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایشان است و همه ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه حفظ کنیم و زنده نگه ‌داریم.

وی اضافه کرد: شهید کشتکار از مفاخر شهر برازجان و شهید شاخص کشوری است که روز سه‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی شاهد رونمایی از تندیس آن شهید والامقام خواهیم بود.

این مسئول خدمتگزاری شهدا را بزرگترین افتخار شهرداری برازجان دانست و اذعان داشت: ساخت تندیس شهید کشتکار با اعتبار 190 میلیون ریال صورت گرفته و شهرداری به‌ منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی مفاخر هنری و فرهنگی شهرستان هزینه ساخت این تندیس را متقبل شده است.

شهردار برازجان با بیان اینکه سپاه و بنیاد شهید شهرستان نیز در مراسم بزرگداشت شهید کشتکار در برازجان ایفای نقش می‌کنند، عنوان کرد: سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان در برگزاری برنامه روز سه‌شنبه نقش دارند و صمیمانه از همکاری ایشان تشکر می‌کنیم.

حسین‌آبادی ابراز داشت: انجام تبلیغات شهری و محیطی و تجلیل از خانواده شهید در مراسم بزرگداشت شهید کشتکار بر عهده شهرداری برازجان است.

وی اضافه کرد: شهید کشتکار از افتخارات هنری شهرستان دشتستان است و افکار و اندیشه‌های والای این شهید ارزشی باید مورد توجه همه هنرمندان و مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/2452/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول