اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

قرائت وصیت‌نامه شهید شاخص هنری استان بوشهر در تمامی همایش‌های کشوری

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال در تمام همایش‌های هنری در سطح کشور، شهید کشتکار از استان بوشهر معرفی و وصیت‌نامه ایشان قرائت خواهد شد.

قرائت وصیت‌نامه شهید شاخص هنری استان بوشهر در تمامی همایش‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش شهید شاخص کشوری(شهید کشتکار) در دفتر استاندار بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر اهتمام ویژه‌ای در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دارد و همواره در راستای ترویج فرهنگ ارزشی تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه انتخاب شهید کشتکار به عنوان شهید شاخص کشوری خاطرنشان کرد: نیروی مقاومت بسیج در بین همه اقشار یک شهید را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کنند و با پیگیری‌هایی که در سطح استان انجام شد، شهید کشتکار به عنوان شهید شاخص هنرمند سال 92 کل کشور شناخته شد که افتخاری برای استان است.

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال تمامی همایش‌های هنری شامل تئاتر، سینما، شعر و موسیقی و ... موظف هستند نسبت به معرفی این شهید و قرائت وصیت‌نامه ایشان اقدام کنند.

جمیری با اشاره به برگزاری همایش کشوری شهید کشتکار در استان بوشهر تصریح کرد: این همایش در 2 بخش که مرحله اول در بوشهر و مرحله دوم در دشتستان است برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره برده و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

جمیری بیان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش اندیشیده شده و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول