اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری اجلاسیه اساتید حوزه علمیه آذربایجان غربی

معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی گفت: امسال دومین اجلاسیه اساتید حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاسیه اساتید حوزه علمیه آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام حبیب مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: سال گذشته نخستین اجلاسیه اساتید، مدیران و معاونان استان را برگزار کردیم و امسال نیز دومین اجلاسیه اساتید را در آذربایجان غربی برگزار می‌کنیم.

وی به اهمیت بالا بردن و تقویت سطح علمی اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و افزود: در این راستا سعی کرده‌ایم با برگزاری دوره‌هایی خاص، انگیزه و اشتیاق اساتید را به ادامه تحصیل بیشتر کنیم تا سطح علمی آنها تقویت شود، به این ترتیب همواره از اساتید با توان علمی بالا در حوزه‌های علمیه استان استفاده خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: علاوه بر این دوره‌ها برای بالا بردن مهارت تدریس اساتید حوزه‌های علمیه اقدام به برگزاری دوره‌های شیوه تدریس کرده‌ایم و با اخذ آزمون از آنها در نهایت پس از احراز نمره قابل قبول، حکم تدریس اساتید ارتقا پیدا می‌کند.

وی به اهداف برگزاری این اجلاسیه اشاره کرد و افزود: این اجلاسیه با هدف همفکری و هم‌اندیشی اساتید و آسیب‌شناسی مشکلات حوزه‌ها برگزار می‌شود و با ارائه راهکارهای شرکت‌کنندگان در این اجلاسیه، در راستای بالا بردن سطح کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم به این منظور صورت می‌گیرد که برکات شایانی برای تحول و ارائه طرح جامع در سیستم آموزشی حوزه‌های علمیه استان به همراه دارد.

وی به تشریح سطح کنونی حوزه‌های علمیه استان پرداخت و گفت: هم‌اکنون برخی از مدارس علمیه آذربایجان غربی از حوزه‌های برتر و مطرح کشوری محسوب می‌شوند، ولی همچنان تلاش گسترده‌ای برای بالا بردن سطح این حوزه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول