اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام غرویان:

ارتباط با حوزه‌های علمیه یکی از ویژگی‌های مهم رئیس دولت است

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه گفت: یکی از ویژگی‌های مهم رئیس دولت توان برقراری ارتباط قوه مجریه با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه است.

ارتباط با حوزه‌های علمیه یکی از ویژگی‌های مهم رئیس دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان امشب در گردهمایی یاوران ولایت که با حضور علی‌اکبر ولایتی در مسجد امام حسن عسکری(ع) در حال برگزاری است با اشاره به ویژگی‌های این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: علی‌اکبر ولایتی از قدیم اهل روضه سیدالشهدا(ع) بوده و در منزل خود مجلس ذکر مصیبت اباعبدالله(ع) را برگزار می‌کند و این امر نشانی از لیاقت برای اوست که ارتباط و پیوند خود را با ولایت همچنان محفوظ نگاه داشته است.

وی افزود: همین عروة‌الوثقی الهی است که می‌تواند ملت را از خطرات مصون و محفوظ نگاه دارد؛ جا دارد که از اکثریت اعضای جامعه مدرسین که ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب کرده‌اند، تشکر کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از علما، فضلا، اساتید و روحانیت حمایت خود را از این انتخاب جامعه مدرسین اعلام کرده‌اند، گفت: از این افراد هم تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: ولایتی علاوه بر تجربیات زیاد سیاسی در صحنه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی، دانش بالایی نیز در تاریخ تمدن اسلامی داشته و از سیر تحولات تاریخ تشیع و اسلام آگاهی دارد و از متانت ویژه‌ای هم برخوردار است.

غرویان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم رئیس دولت توان برقراری ارتباط قوه مجریه با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه است، عنوان کرد: ولایتی این ویژگی را دارد و ما به عنوان حوزویان امیدوار شده‌ایم که با موفقیت وی در مقام ریاست جمهوری، پیوند و رابطه عمیق میان دولت و حوزه و مرجعیت برقرار و مستحکم شود.

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی، حضور روحانیت در عرصه سیاست را یکی از عناصر مهم در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هماهنگی و حضور مراجع تقلید در کنار رهبر معظم انقلاب می‌تواند منشأ خیرات و برکات زیادی برای امت اسلامی باشد.

انتهای پیام/78004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول