اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزمون ورودی مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

آزمون ورودی ششمین دوره مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

آزمون ورودی مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، کبری محمدی مدیر مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) قم در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: این آزمون با هدف جبران کمبود مدرسین رشته کلام اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور در روز جمعه سوم خرداد 1392 در این مرکز برگزار شد.

وی افزود: ثبت‌نام کنندگان این آزمون 100 نفر بودند که از میان آنها 20 نفر به دلیل دارا بودن معدل بیشتر از 18 در درس‌های متمرکز مقطع سطح دو از شرکت در آزمون معاف شدند.

مدیر مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) خاطرنشان کرد: از پذیرفته‌شدگان این آزمون برای انجام مصاحبه علمی و مهارتی دعوت به عمل خواهد آمد و افراد پذیرفته شده در مصاحبه به مدت دو سال دوره تربیت مدرس را در این مرکز در قم سپری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از تاسیس مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران تامین اساتید خانم در مدارس علمیه خواهران است تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این مرکز در واقع دروس سطح سه به همراه تعدادی واحدهای تربیتی را می‌گذرانند و پس از تحصیل به شهر محل زندگی خود باز می‌گردند و در حوزه‌های علمیه خواهران مشغول به تدریس خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه پذیرش داوطلبان در دوره ششم صرفا در رشته کلام اسلامی صورت گرفته است افزود: رشته‌های تحصیلی موجود شامل فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و ادبیات عرب است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌پژوهان مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(س) در مدت تحصیل خود از امکانات رفاهی و خوابگاه این مرکز استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول