اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

برگزاری 300 جلسه تفسیر قرآن در خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 300 جلسه تفسیر قرآن، امسال در استان خبر داد.

برگزاری 300 جلسه تفسیر قرآن در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک امروز در همایش ائمه جماعت مساجد شهرستان‌های اهواز و کارون که در مهمانسرای باغ معین برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی افزود: از آن زمان تاکنون منشا خدمات خوبی در حوزه دینی چه در دوران دفاع مقدس و حال حاضر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان  تصریح کرد: یکی از علل موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی این است که خط مشی خود را از رهبری می‌گیرد و این امر همیشه باعث موفقیت در همه زمینه‌های اجتماعی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در سال‌جاری 300 جلسه تفسیر قرآن کریم در استان خوزستان برگزار کرده‌ایم که این امر نقطه عطفی در زمینه تعالی بخش فرهنگ اسلامی و قرآنی به شمار می‌رود.

بلک با بیان اینکه با در نظر گرفتن تعداد شهرستان‌های استان باید بتوانیم این جلسات پربرکت را پرشورتر برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مهم و ارزشمند این سازمان ایجاد برنامه‌های متنوع از جمله گسترش فعالیت‌های قرانی در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، روخوانی و ترتیل است که همه مسئولان مرتبط باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان بتوان با برنامه‌ریزی ویژه و مطلوب در زمینه رونق جلسات تفسیر قرآن گامی موثر برداشت.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول