اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

برگزاری 2500 جشن مردمی توسط تشکل‌های مذهبی در خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 2 هزار و 500 جشن مردمی توسط تشکل‌های مذهبی در شهرهای مختلف این استان به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

برگزاری 2500 جشن مردمی توسط تشکل‌های مذهبی در خوزستان

حجت‌الاسلام حسین بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اول تیرماه سال 1360 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شد و این روز در تاریخ با عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نام گرفته است. 

وی در خصوص برنامه‌های نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در ماه‌های مبارک شعبان و رمضان برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم که آمادگی برای  برگزاری جشن‌ها، گردهمایی ائمه جمعه‌های مساجد و برپایی مباحث و گفتمان‌های مهدویت در سطح مساجد و مراکز فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 500 جشن مردمی توسط تشکل‌های مذهبی در سطح شهرهای مختلف استان بمناسبت ایام شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام همچنین در سه شهرستان گتوند، رامشیر و هویزه مجتمع فرهنگی و یک دارالقرآن در شهرستان اندیکا به بهره‌برداری خواهند رسید.

بلک ادامه داد: برای اجرای طرح‌های یاد شده بالغ بر 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: برگزاری 300 جلسه تفسیر قرآن مجید در سطح استان خوزستان و اعزام گسترده فضلا به شهرها و روستای مختلف به منظور تامین نیازهای تبلیغی مردم از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص ایام خاص ماه مبارک رمضان نیز افزود: برای برگزاری مناسبت‌های ویژه در ماه رمضان و شب‌های لیالی قدر از هم اکنون هماهنگی‌های لازم پیش بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان  و مراسم شب‌های  احیا در مساجد و برنامه‌های مرکزی در بقعات متبرکه استان و همچنین برگزاری نماز جماعت امام (عج) و سایر برنامه‌های خود جوش  پیش بینی شده است و همه تلاش خود را برگزاری هرچه بهتر آن خواهیم کرد.

انتهای پیام/72014/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول