اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حال و هوای تبلیغات انتخابات در خوزستان گزارش می‌دهد

تبلیغات در ‌وقت اضافه / شهر در حال ‌آرام شدن است

در خوزستان نیز چون سایر استان‌های کشور تبلیغات آخرین لحظه‌های‌ خود را سپری می‌کند و مسئولان ستادها تمام تلاش خود برای تبلیغات در وقت اضافه به کار گرفته‌اند.

تبلیغات در ‌وقت اضافه / شهر در حال ‌آرام شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، لحظه به لحظه ساعت به هشت صبح 23 خرداد ماه نزدیک می‌شود و این امر خبر از پایان یافتن تبلیغات انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را می‌دهد.

در خوزستان نیز چون سایر استان‌های کشور تبلیغات آخرین لحظه‌های عمر خود را سپری می‌کند و دیگر چیزی تا پایان از دست دادن آن نمانده است.

نمایندگان کاندیداهای انتخاباتی در شهرها در تکاپو هستند که در آخرین ساعت تبلیغاتی که حق نامزدهای انتخاباتی است توجه مردم را جلب کنند.

البته برخی ستادها هم در حال جمع کردن بار و بنه خود بوده و بنرهای تبلیغاتی در حال برداشته شده هستند.

با وجودی‌که بسیاری از مردم تا این ساعت کاندیدای مورد نظر خود را جست‌وجو و انتخاب کرده‌اند اما تعدادی دیگر تا دقایق پایانی حضور در پای صندوق‌های رای می‌خواهند تامل کنند و در تصمیم و انتخاب کاندیداهای مورد نظر مردد هستند.

کمتر از نیم ساعت دیگر به پایان کار تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان‌ها و یازدهمین دوره رسایت جمهوری باقی نمانده و در و دیوار شهر همچنان نامزدهای انتخاباتی را تماشاگر است.

شهر هم بوی آرامی می‌دهد و شلوغی؛ در این میان نگاه‌های کاندیداها مقابل هم در پوسترها و عکس‌های چسبیده به دیوارها رقابت نفس‌گیری را رقم خواهد زد و از طرفی دیگر رفته‌گران شهرداری کوچه‌ها و پس‌کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر را که مملو از کاغذهای تبلیغاتی پررنگ و آب شده است را جمع آوری می‌کنند.

شب گذشته نیز تا نزدیک‌های صبح ستادهای تبلیغاتی کاندیداها شلوغ بود و صدای موزیک‌های مختلف و محلی از این اماکن برمی‌خاست، رقص‌های محلی هواداران نیز کاندیدا بسیار جذاب و دیدنی بود.

بسیاری از کاندیداهای انتخابات شوراها در ستادهای خود حضور داشتند و در بخشی دیگر از ستادها نیز نمایندگان و هوادارانشان به اصطلاح مجلس را گرم کرده بودند.

هواداران نامزدهای ریاست جمهوری در مقابل ستادهای مرکزی آنها تجمع کرده و با پخش موسیقی و توزیع شربت، شیرینی و شکلات از مردم پذیرایی می‌کردند و هر یک در حمایت از نامزد خود شعار می‌دادند.

هواداران «محمدباقر قالیباف» شعار «رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف»، «ما به کسی رای می‌دهیم که دارای برنامه و کارنامه باشد»، «قالیباف قالیباف حمایتت می‌کنیم» و «قالیباف جهادی حمایتت می کنیم» را سر می‌دادند.

شعار هواداران «حسن روحانی» «درود بر هاشمی سلام بر روحانی»، «درود بر خاتمی سلام بر روحانی» و «دکتر کلید را رو کن دنیا را زیر و رو کن» بود.

هواداران «سعید جلیلی» نیز شعار می‌دادند: «خامنه‌ای زنده باد جلیلی پاینده باد»، «جلیلی جلیلی حمایتت می‌کنیم» و «مالک اشتر علی تو انتخاب اولی».

هواداران «محسن رضایی» در مقابل ستاد انتخاباتی وی شعار «الله‎اکبر»، «یا ابوالفضل»، «خامنه‎ای رهبر است، رضایی فرمانبر است»، «فرمانده قهرمان حمایتت می کنیم» سر می‌دادند.

در شرایطی که شایعات مربوط به کناره‌گیری «علی اکبر ولایتی» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری به اوج خود رسیده بود هواداران وی شعار می‌دادند: «طبیب دیپلمات حمایتت می‌کنیم».  

علاوه بر این هواداران نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با نصب پوستر بر خودروها و با بوق‌های ممتد در آخرین شب تبلیغات رسمی رژه خودرویی در سطح شهر به راه انداختند.

و اما 24 خردادماه صندوق‌های رای در انتظار مردم این مرز و دیار همیشه در صحنه و ولایتمدار نشسته‌اند و ما خوزستانی‌ها هیچگاه وعده‌گاهمان را فراموش نخواهیم کرد.

گزارش: مریم خبازی

انتهای پیام/‌72001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول