اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

افتتاح 63 درصد پروژه‌های مسکن مهر در مازندران

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران از افتتاح بیش از 63 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در مازندران خبر داد.

افتتاح 63 درصد پروژه‌های مسکن مهر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کلنگ احداث مدرسه مسکن مهر شهید عباسپور نکا صبح امروز با حضور مسئولان استانی به زمین زده شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه در این مجتمع را با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به زمین زد.

سید عیسی هاشمی در این مراسم با قدردانی از آحاد ملت ایران برای خلق حماسه بزرگ سیاسی عنوان کرد: طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم بتوانند با بهره‌مندی از تسهیلات تخصیص یافته از سوی دولت، صاحبخانه شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای مسکن به صورت هفته‌ای افزود: با برگزاری منظم این جلسات توانسته‌ایم تمامی پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌ها را بررسی و تصمیماتی را برای رفع موانع اجرایی آنها اتخاذ کنیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام رضایت از عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در استان اظهار داشت: با همت مسئولان مرتبط با پروژه‌های مسکن مهر در حال حاضر مازندران نسبت به دیگر استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار بوده و امید است بخش اعظم آن در دولت دهم و مابقی تا پایان سال جاری بهره‌برداری برسد.

هاشمی تصریح کرد: عدالت‌گستری شعار اول دولت دهم بوده که به فضل خداوند و همت و تلاش شبانه‌روزی تمام خادمان ملت به تحقق رسیده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات ادارات شهرستان‌ها درباره ساماندهی پروژه‌های مسکن مهر خاطرنشان کرد: سرعت در اجرای دقیق پروژه‌ها و بازدید مستمر روسای ادارات بر روند اجرایی آنها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

سید عباس رهگشای در ادامه به پروژه مسکن مهر شهید عباسپور نکا اشاره و عنوان کرد: این پروژه یک‌هزار و 680 واحدی بوده که در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از یک هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

رهگشای عدم تکمیل خدمات زیربنایی را مهم‌ترین مانع تحویل این پروژه برشمرد و عنوان کرد: با توجه به برگزاری چنین جلساتی در محل پروژه‌های مسکن مهر و حضور تمام مدیران، امید است مشکلات خدمات زیربنایی این پروژه‌ها با تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی به زودی مرتفع شود.

رهگشای در ادامه به افتتاح بیش از 63 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در مازندران اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات اجرایی مطلوب مسکن مهر در این استان موید درایت، همت، همدلی و پشتکار تمام مسؤلان مرتبط در این حوزه است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران افزود: با اهتمام ویژه تمام مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری دو سویه با مجموعه راه و شهرسازی در نظر است در هفته گرامیداشت دولت امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/86002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول