اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی مسکن مهر خراسان‌رضوی

استاندار خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون 32 هزار واحد مسکن مهر شامل 30 هزار واحد مسکن شهری و دو هزار مسکن روستایی آماده تحویل به متقاضیان است.

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی مسکن مهر خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه‌ بررسی روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر اظهار کرد: اجرای این طرح یکی از افتخارات دولت نهم و دهم است که امید خانه‌دار شدن را در قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه دهک‌های پایین درآمدی به وجود آورد.

وی با بیان اینکه همزمان با اجرای این طرح در کشور، احداث 117 هزار واحد مسکن مهر در  خراسان‌رضوی نیز آغاز شد؛ ادامه داد: با حمایت‌های دولت خدمت‌گزار و همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مسکن، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر به 77 درصد رسیده است.

رئیس شورای مسکن استان گفت: از مجموع واحدهای در حال احداث 27 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و 32 هزار واحد نیز آماده بهره‌برداری ست.

استاندار خراسان‌رضوی همچنین از بهره‌برداری20 هزار واحد مسکن مهر تا نیمه تیرماه خبر داد و افزود: تمام تلاش مدیران استان بر آن است که تا پایان شهریورماه تمام تعهد استان در حوزه مسکن مهر محقق شود.

انتهای پیام/70001/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول