اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس:

بسیاری از اصولگرایان به روحانی رأی دادند

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای بسیاری از اصولگرایان بود.

بسیاری از اصولگرایان به روحانی رأی دادند

ابراهیم شعرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: حماسه 24 خرداد دستاوردهای بزرگی برای نظام داشت و علاوه بر اینکه نمایش حضور حداکثری مردم و اعلام حمایت از نظام و رهبری در مقابل تحریم بود، اتهام تقلب سال 88 را نیز نقش بر آب کرد.

وی افزود: اتهام تقلب با القای بیگانگان و توسط ایادی داخلی آنها در کشور بیان می‌شد و با وجود پاسخ‌های مستدل نظام همچنان مطرح بود.

شعرا تصریح کرد: انتخابات پرشور 24 خرداد این اتهامات را برای همیشه از دامان نظام پاک کرد و حتی بخشی از نیروهای جریان منتقد و مخالف را به آغوش نظام بازگرداند.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان فارس ادامه داد: این انتخابات کم‌هزینه و آرام، ناکامی دشمنان در پروژه به اصطلاح انتخابات آزاد را رقم زد و مردم همیشه در سنگر با حضور 73 درصدی خود حماسه مدنظر مقام معظم رهبری را خلق کردند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر مردم با انتخاب فردی از اعضای جامعه روحانیت و شخصیتی که سال‌ها نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده، اعتماد خود به روحانیت و رهبری را نشان دادند.

شعرا خاطرنشان کرد: نکته نغز این است که در استان فارس بیش از 90 درصد کاندیداهای اصولگرا در انتخابات شوراهای اسلامی رأی می‌آورند و این به معنای آن است که مردمی که به کاندیداهای اصولگرا در شورا رأی داده‌اند، روحانی را بنابر اصولگرا بودن برگزیده‌اند.

وی بیان کرد: خود آقای روحانی بیان کرده که اصولگرای اصلاح‌طلب است و به دلیل اینکه ایشان یک اصولگرای معتدل و به دور از تندروی و مبادی آداب و اخلاق‌مدار است، مورد پسند مردم قرار گرفت.

شعرا ابراز داشت: مردم نسبت به بی‌اخلاقی و تندروی در دولت قبل منتقد بودند و در نهایت آقای روحانی را برای بازگرداندن فضای آرامش و حل معضلات اقتصادی و بین‌المللی شایسته‌تر دانستند. 

90 درصد لیست اصولگرایان شیراز رأی آوردند

عضو منتخب شورای چهارم شهر شیراز در ادامه گفت: از یک‌هزار و 700 کاندیدای شورای اسلامی استان فارس برای مشارکت در خلق حماسه سیاسی تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در فرایند تصمیم‌گیری شورای جدید پیشنهادات و طرح‌های خود را مطرح کنند تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به معرفی یک لیست 21 نفره توسط اصولگرایان از بین 150 نفر برای شورای شهر شیراز، اذعان داشت: 15 نفر از افراد معرفی شده توسط اصولگرایان به عنوان عضو اصلی و چهار نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند که معادل 90 درصد لیست ارائه شده به مردم بود.

شعرا در مورد معرفی نیروهای توانمند استان فارس به رئیس جمهور برای سمت‌های دولت جدید نیز گفت: به طور مسلم نیروهای قوی، متعهد و متخصصی در استان فارس وجود دارند که هم در کابینه و هم در مسئولیت‌های میانی قابلیت به‌کارگیری دارند.

وی بیان کرد: با توجه به دقت نظر رئیس جمهور منتخب و رایزنی نمایندگان استان فارس امیدواریم حداکثر استفاده از نیروهای توانمند این استان صورت گیرد.

شعرا در پایان از مجریان انتخابات در وزارت کشور، استانداری، فرمانداری، هیئت نظارت شورای نگهبان، هیئت نظارت مجلس و سایر دست‌اندرکاران به سبب فعالیت پرحجم برگزاری همزمان دو انتخابات قدردانی کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در موارد بعد از تمام امکانات به نحوی استفاده شود که نتایج انتخابات شورا سریع‌تر اعلام شده و از به وجود آمدن برخی شائبه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/2448/ذ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول