اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

عدم روحیه ایثارگری مانع اجماع اصولگرایان شد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس پیرامون عدم اجماع اصولگرایان گفت: نامزدهای مدعی اصولگرایی باید با ایثارگری در مسیر انسجام گام برمی‌داشتند چرا که مردم در آینده آنها را توبیخ خواهند کرد.

عدم روحیه ایثارگری مانع اجماع اصولگرایان شد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عدم وجود روحیه ایثار موجب شده که امروز اصولگرایان نتوانند به اجماع برسند، متاسفانه این مسئله نشان می‌دهد برخی از افراد زمان شناس نیستند و با وجود ادعاها نتوانستند فضا را دقیق رصد کنند.

وی بیان کرد: انتخابات امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امسال همه چشم‌ها چه در داخل و چه در خارج کشور به رفتار مردم ایران اسلامی دوخته شده و این رفتار سیاسی مردم که مبتنی بر هوش و ذکاوت ایرانی است می‌تواند بسیاری از برنامه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی تصریح کرد: دشمنان بعد از فتنه 88 چشم به فضای انتخابات دوخته‌اند تا از این طریق دست به ایجاد آشوب و بلوا بزنند که قطعا حضور مردم یک نقطه پایانی بر تحلیل‌های موهوم و غیر واقعی دشمنان خواهد بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود گرایش‌های مختلف در این دوره از انتخابات بیان داشت: تعدد گرایش‌های مختلف در این دوره از انتخابات از دیگر ویژگی‌های این انتخابات است و مردم به راحتی می‌توانند از بین شش نفر به فرد مورد علاقه خود رای دهند.

سلیمی خاطرنشان ساخت: ما امروز در دهه چهارم پیشرفت و عدالت قرار داریم، به همین دلیل مردم باید در انتخابات حضور جدی داشته باشند، انتخاب ما باید مبتنی بر فضای پیش رو باشد و مردم کسی را انتخاب کنند که بتواند در طی این مسیر ثابت قدم و استوار باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات بیان کرد: با وجود اینکه بعضی از شبکه‌های خارجی تا چند روز قبل مردم را از حضور در انتخابات مایوس می‌کردند، اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این شبکه‌ها به شدت سرخورده شده‌اند که این نشان دهنده هوشمندی ملت ایران اسلامی است که به تبلیغات یک سویه و رنگارنگ رسانه‌های خارجی اعتماد ندارند، این رسانه‌ها تنها آب در آهن می‌کوبند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات نشانه بارزی از ولایت‌مداری مردم است، اظهار داشت: بدون شک با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و خلق  یک حماسه ماندگار نقطه عطفی در تاریخ کشور رقم خواهند خورد.

سلیمی گفت: مردم با مشارکت خود در انتخابات بار دیگر به جمهوری اسلامی، آرمان شهدا و امام راحل رای خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه پیام مردم در انتخابات پیام مقاومت، استقامت، مجاهدت، شتاب در پیشرفت کشور و برداشتن گام‌های بلند علمی و پیام خلق معجزه نوین در عصر حاضر است، گفت: هیچ کدام از کشورهای همسایه و حتی منطقه  یک انتخابات آزاد ندارند، برگزاری انتخابات گسترده ویژگی خاص ایران است که ما این آزادی را تجریه می‌کنیم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز افتخار ایران اسلامی این است که نظامش دارای یک ریشه استوار است، ریشه این انقلاب توکل به خدا، عنایت پروردگار و حضور مردم در همه صحنه‌ها است که این حضور همواره موجب تعمیق این ریشه‌ها شده است.

سلیمی با اشاره به اولویت کار منتخب مردم بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید چگونگی اجرایی شدن آرمان‌های مد نظر انقلاب را مورد بررسی قرار دهد، امروز مسائل اقتصادی برای همه مهم است در این راستا رئیس جمهور باید دارای برنامه باشد، در بحث جوانان نسبت به مسائل آنها که اشتغال و ازدواج و مسکن مهمترین آن‌هاست، برنامه‌جدی داشته باشد، در بحث نقدینگی و تورم قدرت حل مسائل را داشته باشد، برای پیشرفت علمی کشور گام‌های بلندی بردارد و در بخش سلامت تامین بیمه همگانی و همچنین توسعه سرویس دهی به همه مردم را مد نظر قرار دهد، در بخش آموزش با توجه به اینکه اصل 29 و 30 قانون آموزش رایگان را مطرح کرده در این بخش به فکر ایجاد تحول باشد، در بحث دانشگاه‌ها به سمت توسعه تحصیلات تکمیلی حرکت کرده و افزایش تولیدات علمی و تجاری سازی علوم را در دستور کار داشته باشد.

وی افزود: همچنین امروز کشور در بخش دیپلماسی، به دیپلماسی فعال،  پویا و پر تحرکت نیاز دارد نه به یک دیپلماسی انفعالی رو به به عقب، چرا که در این صورت نمی‌توانیم از حق خود دفاع کنیم، قدرت پول ملی از مواردی است که باید به آن توجه کند، ایران کشوری اسلامی است و مردم به جمهوری اسلامی رای دادند نه فقط به جمهوری، انتظار مردم این است که در مقابل هجمه فرهنگی دشمن از این حالت تدافعی خارج شده و رو به جلو حرکت کند.

انتهای پیام/87002/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول