اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

عملکرد شهرداری اهواز ضعیف بوده است

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس گفت: با توجه به عدم ایجاد توسعه نامتوازن خدمات در کلانشهر اهواز، باید گفت که عملکرد شهرداری در مناطق مختلف ضعیف بوده است.

عملکرد شهرداری اهواز ضعیف بوده است

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امروز مناطقی همچون کوروش و زویه، زیتون و زرگان، پردیس و گلستان، کیانپارس و سیدخلف که همگی در مجاورت یکدیگر بوده به لحاظ خدمات شهری قابل قیاس باهم نیستند.

وی، نبود یک برنامه بلند مدت شهری را علت عدم توازن خدمات شهری در اهواز دانست و افزود: شهر اهواز برنامه‌ای بلند مدت ندارد و فقط براساس فشار نماینده و یا دیگر مسئولان است که کاری صورت می‌گیرد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در منطقه‌ای چون کیانپارس با وجود اینکه هیچ تخریبی صورت نگرفته بارها شده که آسفالت را روی آسفالت سالم می‌ریزند؛ در حالی که مناطقی هستند که نیاز به چند متر آسفالت دارند!

وی ادامه داد: بارها شده که دوباره کاری و یا حتی سه باره کاری در خصوص توسعه خدمات شهری در بعضی مناطق صورت گرفته، اما مناطقی که نیاز بیشتری به آن امکانات دارند بی‌نصیب مانده‌اند، این در حالی است که انجام چنین کاری باعث رضایتمندی مردمان آن منطقه می‌شود.

حسینی گفت: البته باید اشاره کرد که شورای شهری در کنار شهردار نبوده و به نوعی برای هر کار کوچک نیز باید مجوز لازم را می‌گرفت, در واقع باید بگویم دست شهردار تا حدودی بسته بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که شورای شهر جدید با ارائه یک برنامه مدون و اصولی و به کمک شهردار آینده بتواند مشکلات عمده کلان شهر اهواز را بررسی کند.  

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول