اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت بیش از 562 میلیون ریال جهت بیمه مددجویان چرام

رئیس کمیته امداد چرام گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 562 میلیون ریال جهت بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هزینه شد.

پرداخت بیش از 562 میلیون ریال جهت بیمه مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 562 میلیون ریال جهت بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هزینه شد.

رئیس کمیته امداد چرام گفت: بهره‌مندی مددجویان از بیمه تأمین اجتماعی یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای توانمندسازی و افزایش توان مالی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با تحت پوشش قرار دادن مجریان طرح‌های اشتغال زمینه را جهت توانمندسازی آنها فراهم می‌کند، اضافه کرد: یکی از اهدافی که در بیمه مددجویان پیش‌بینی شده است، بهره‌مندی آنها از خدمات درمانی و استفاده از مزایای بیمه بازنشستگی است.

مظاهری در ادامه با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری مبلغ 562 میلیون و 875 هزار ریال جهت بیمه مددجویان چرامی هزینه شده، افزود: این مبلغ جهت بیمه 205 خانوار با جمعیت 550 نفر پرداخت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدمات کمیته امداد نیز اشاره داشت و گفت: سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود، که از جمله آن می‌توان ارائه خدمات در بحث اشتغال، خدمات مسکن، پرداخت وام‌های خودکفایی، وام‌های کارگشایی و ارائه خدمات درمانی را نام برد.

انتهای پیام/82002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول