اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی فارس خبر داد

ارائه خدمات بیمه‌ای با شبکه اینترنتی

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: به‌زودی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق سامانه و اتصال به شبکه اینترنتی تمام خدمات بیمه‌ای خود را انجام دهند.

ارائه خدمات بیمه‌ای با شبکه اینترنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالکریم نباتی در دیدار با فرماندار جهرم اظهار داشت: 85 هزار نفر جمعیت جهرم زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که این آمار 65 درصد از جمعیت این شهرستان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به ارتقای سطح اداری تأمین اجتماعی جهرم از تیپ دو به تیپ یک، افزود: با ارتقای تأمین اجتماعی جهرم، کارکنان اداری افزایش یافته و سرعت عمل نیز بیشتر می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه به‌زودی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به راحتی می‌توانند از طریق سامانه و اتصال به شبکه اینترنتی تمام خدمات بیمه‌ای خود را به این وسیله انجام دهند، گفت: با امکان اینترنتی کردن خدمات تامین اجتماعی دیگر نیازی به رفت و آمد برای گرفتن خدمات به این ارگان نیست.

در ادامه فرماندار جهرم با تشکر از مجموعه تأمین اجتماعی، خدمات آنان را خوب و ارزشمند توصیف کرد و با توجه به حجم بالای بیمه‌شدگان جهرم، درخواست کرد تا در ارتقای سطح تأمین اجتماعی این شهرستان تعجیل شود.

علی حسین رعیتی فرد با اشاره به رایگان بودن خدمات درمانی در بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: یکی از دلایل آمار بالای مراجعان بیمارستان پیمانیه، گذشته از کادر فنی و متخصص ورزیده و زبده ارائه خدمات تأمین اجتماعی است که موجب شده جمعیت بسیاری از شهرهای دیگر به این بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول