اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان خبر داد

اجرای بیمه طلایی بازنشستگان با اعتبار 600 میلیارد تومان از امروز

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: بیمه طلایی با اعتبار 600 میلیارد تومان از امروز برای تمام بازنشستگان اعم از فرهنگی و غیر‌فرهنگی و خانواده‌های آنها در سطح کشور اجرا می‌شود.

اجرای بیمه طلایی بازنشستگان با اعتبار 600 میلیارد تومان از امروز

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیمه عمر بازنشستگان فرهنگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در حال حاضر وعده‌هایی برای رسیدگی به وضعیت بیمه عمر بازنشستگان فرهنگی ارائه شده است.

وی اضافه کرد: مقرر شده است که مبلغ بیشتری برای بیمه عمر بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شود و خدمات بهتری را برای این بیمه به این افراد ارائه بدهند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند، تصریح کرد: همچنین صندوق بازنشستگی برای هر بازنشسته تسهیلاتی را در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگیان بازنشسته از دو سال گذشته تاکنون خواستار اجرای بیمه طلایی بوده‌اند، اضافه کرد: اما این بیمه در سال گذشته تنها به مدت چهار ماه نسبت به این افراد اجرا شد و پس از گذشت چهار ماه متوقف شده است.

روستایی با اشاره به اینکه البته فرهنگیان بازنشسته همواره خواستار اجرای این بیمه بوده‌اند و پیگیری‌های لازم را نسبت به اجرایی شدن این بیمه انجام دادند، تاکید کرد: پس از انجام این پیگیری‌ها مقرر شد که بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان موجود در سطح کشور اجرایی شود.

وی با بیان اینکه البته در حال حاضر مقرر شده است که این بیمه به صورت ناقص و تنها برای بستری شدن بازنشستگان و افراد زیر پوشش آنها به اجرا درآید، افزود: بیمه طلایی با اعتبار 600 میلیارد تومان از امروز برای تمام بازنشستگان اعم از فرهنگی و غیر‌فرهنگی و خانواده‌های آنها در سطح کشور اجرا می‌شود.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: البته امیدواریم که بیمه طلایی به صورت کامل نسبت به این افراد اجرا شود و تمام هزینه‌های درمانی بازنشستگان و خانواده‌های آنها زیر پوشش بیمه طلایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول