اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس هیئت اسکیت‌ کرمان:

بیمه ورزشی برای تمام‌ اسکیت‌بازان در کرمان‌ الزامی است

‌رئیس هیئت اسکیت شهرستان کرمان گفت: دارا بودن کارت بیمه ورزشی برای همه اسکیت‌بازان در کرمان الزامی می‌شود.

بیمه ورزشی برای تمام‌ اسکیت‌بازان در کرمان‌ الزامی است

حسین صداقت‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز فصل تابستان و روزهای اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم تا فریب تبلیغات بیش از حد و به دور از معمول برخی باشگاه‌ها و مراکز آموزش اسکیت را نخورند.

وی بیان داشت: ‌برخی باشگاه‌دارانی که تا چندی پیش برای فراگیری مبتدی‌ترین شیوه‌های آموزش به دنبال مربیان با سابقه و اسم و رسم‌دار اسکیت در کرمان بودند، این روزها با حاشیه‌سازی و ایجاد فضاهای تخریب قصد بازارگرمی و معرفی باشگاه و فضای ورزشی خود به عنوان بهتر و برتر را دارند.

صداقت‌زاده خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم اعمال شده از سوی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان، تمام‌ ورزشکاران و علاقمندان به این رشته باید از این پس برای حضور در پیست اسکیت و آموزش این رشته دارای کارت بیمه ورزشی باشند ‌در واقع دارا بودن کارت بیمه ورزشی برای همه اسکیت‌بازان در کرمان الزامی می‌شود.

وی عنوان کرد:‌ با توجه به فضای کنونی و سوء‌استفاده برخی اشخاص با توجه به فصل اوقات فراغت‌، هیئت اسکیت استان کرمان در نظر دارد با بررسی و سرکشی از باشگاه‌ها با مربیان و باشگاه‌های فاقد مدرک مربیگری و آموزش برخورد کند.

صداقت‌زاده ابراز داشت: هیئت اسکیت استان کرمان در صورت مشاهده تخلفاتی از این دست از طریق مجاری قانونی با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/80011/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول