اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

جابه‌جایی بودجه طرح‌ها تخلف است

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: بودجه مربوط به هر طرح باید برای همان طرح هزینه شود و جابه‌جایی آن هزینه در سایر طرح‌ها تخلف تلقی می‌شود.

جابه‌جایی بودجه طرح‌ها تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به ابلاغ بودجه سال 92 به دولت و‌ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اظهار داشت:‌ تا اوایل هفته آینده این بودجه به استان نیز ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: همه دستگاه‌ها باید در تقسیم بودجه با فرمانداران همکاری و تعامل لازم را داشته باشند و از دیدگاه‌های دستگاه‌های اجرایی دفاع کنند.

تکلوزاده‌ با اشاره به اینکه بر اساس مشاهدات و بررسی‌های انجام شده تغییراتی در بودجه نسبت به سال گذشته لحاظ شده است، تصریح کرد: ‌امیدواریم تا پایان تیر ماه جاری بتوانیم بودجه سال 92 را برای استان در بخش‌های مختلف به تصویب برسانیم.

وی به اختصاص بودجه‌های استانی و ملی برای طرح‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ارقام مربوط به هر طرح باید برای همان طرح هزینه شود و جابه‌جایی آن هزینه در سایر طرح‌ها تخلف تلقی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان اظهار داشت: سال گذشته بیشتر دستگاه‌ها اعتبار ابلاغی و اختصاص داده شده را هزینه کردند، اما چند دستگاه بخشی از اعتبارات را برگشت دادند که این موضوع شایسته مدیران نیست و باید تلاش کنند تا پایان سال مالی جاری تمام‌ بودجه را برای طرح‌ها هزینه کنند.

تکلوزاده خاطر نشان کرد: اعتبار ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه ابلاغ و پرداخت شده و دستگاه‌ها نیز دریافت کرده‌اند و اعتبار مربوط به ماه خرداد نیز به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: نقدینگی برای برخی طرح‌های ملی و ملی ـ استانی شده مهر ماندگار‌ وصول شده و باید از سوی دستگاه‌ها دریافت شود تا طرح‌ها به موقع مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

تکلوزاده‌ ابراز داشت: این طرح‌ها‌ مربوط به وزارت نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، بنیاد شهید، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/80017/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول