اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت

برقراری ارتباط مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین با ناجا

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین گفت: برای نخستین‌بار در کشور، بستر ارتباط مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین و سایت تخلفات نیروی انتظامی فراهم شد.

برقراری ارتباط مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین با ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمد رشوند اظهار داشت: ارسال عکس‌های مربوط به تخلفات ثبت شده از طریق دوربین‌های این مرکز به سایت تخلفات نیروی انتظامی مهم‌ترین دستاورد برقراری ارتباط میان مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین با سایت تخلفات ناجا است.

وی افزود: امیدواریم با این رویکرد، تخلفات راهنمایی و رانندگی تا حد چشم‌گیری کاهش پیدا کند.

رشوند تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون، یک هزار و 900 مورد از مسائل مختلف شهری توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری رصد شده است و 72 ساعت پس از ثبت تخلف، برگه جریمه به همراه عکس به درب منازل رانندگان متخلف ارسال می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین در ادامه تأکید کرد: این وقایع توسط نرم‌افزار ثبت وقایع این مرکز ثبت و ضبط شده و برای اقدام‌، به نهادهای مربوط ارسال می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ترین حوادث ثبت شده توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک را می‌توان ثبت 200 مورد تصادف، دو مورد آتش‌سوزی و 20 مورد آب‌گرفتگی اعلام کرد.

ثبت 600 تخلف ساکن توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک

رشوند تصریح کرد: این تخلفات بیشتر در تقاطع‌های مهم و مرکزی شهر صورت گرفته است و پس از رصد توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک، به وسیله پلیس راهور مستقر در این مرکز، برگه جریمه آن صادر می‌شود.

انتهای‌پیام/77012/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول