اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور محمودآباد:

ترافیک محمودآباد روان است/ اجرای طرح ترافیک ویژه از ساعت 21

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی محمودآباد با بیان اینکه هم‌اکنون با توجه به برگزاری انتخابات ترافیک در سطح شهر روان است، گفت: طرح ویژه ترافیکی از ساعت 21 در مسیر فرمانداری اجرا می‌شود.

ترافیک محمودآباد روان است/ اجرای طرح ترافیک ویژه از ساعت 21

حسین هدایتی عصر امروز در محل ستاد انتخابات محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان، اظهار داشت: با وجود برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ترافیک روان است و تردد در مسیرهای ورودی شهر بدون هیچ خدشه ‌در حال انجام است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی محمودآباد با اشاره به حضور چشمگیر پلیس از ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز، تصریح کرد: با توجه اینکه در روز تعطیل آخر هفته قرار داریم و مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور به این شهر ساحلی عزیمت کردند، با برنامه‌ریزی مناسب هیچگونه مشکل ترافیکی در سطح شهر نداشتیم.

وی از اجرای طرح ترافیکی ویژه از ساعت 21 امشب در مسیر منتهی به فرمانداری خبر داد و اظهار داشت: به دلیل تردد آسان خودروهای ویژه شعبات اخذ رأی مسیر خیابان آزادی به سمت فرمانداری به صورت یک طرفه خواهد شد و خودروها از یک مسیر به صورت رفت و برگشت تردد می‌کنند.

هدایتی از همه رانندگان خواست از تردد غیرضروری در مسیر خیابان آزادی خودداری کنند و در صورت توقف و پارک در این مسیر، خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/86013/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول