اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در سراسر ایران اسلامی/

خوشحالی لرستانی‌ها از صعود تیم ملی‌/‌ترافیک سنگین در خیابان‌ها

با صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل مردم لرستان به خیابان‌ها آمدند و این پیروزی تیم ملی را جشن گرفتند.

خوشحالی لرستانی‌ها از صعود تیم ملی‌/‌ترافیک سنگین در خیابان‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، با صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل مردم دیار لرستان به ویژه جوانان شهرستان‌های لرستان به خیابان‌ها آمدند و این پیروزی ارزشمند را جشن گرفتند.

مردم شهرستان خرم‌آباد، با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و روشن کردند چراغ‌های اتومبیل‌های خود این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

یکی از جوانان خرم‌آباد که پرچم جمهوری اسلامی را حمل می‌کرد به خبرنگار فارس گفت: ایران همیشه در تمام صحنه‌ها به ویژه ورزشی پیروز میدان بوده است.

احسان احمدی افزود: من این پیروزی را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم که در جام‌ جهانی هم اینگونه بازی‌ها را به نمایش بگذارند.

یکی دیگر از مردم لرستان به خبرنگار فارس گفت: بعد از پیروزی بزرگ حماسه سیاسی این دومین پیروزی شیرین طی هفته گذشته برای ملت ایران بوده که جای تبریک دارد.

هم اکنون ترافیک سنگینی را در خیابان‌های خرم‌آباد شاهد هستیم و همه اقشار مختلف به ویژه جوانان ورزش دوست در این جشن شرکت کرده‌اند.

جشن پیروزی صعود تیم ملی در شهرستان پلدختر به صورت رژه موتوری و کف زدن فریاد ایران برگزار شد.

گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های پلدختر، بروجرد، کوهدشت، ازنا، الیگودرز، نورآباد، الشتر، دوره چگنی، دورود و ... لرستان حاکی از جشن و سرور مردم این دیار دارد.

انتهای پیام/2304/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول