اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

جنس حاشیه‌های فوتبال در اردبیل با سایر مناطق متفاوت است

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: جنس حاشیه‌های فوتبالی در استان اردبیل متفاوت‌تر از سایر مناطق کشور است و باید این حاشیه‌ها را با تدبیری درست برطرف کرده و یک فضای همدلی واقعی را به وجود آورد.

جنس حاشیه‌های فوتبال در اردبیل با سایر مناطق متفاوت است

محمد علی ربیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما علاقمند هستیم تا از نظریات پیشکسوتان و با تجربه‌های استان اردبیل در هدایت و رهبری تیم شهرداری اردبیل در فصل جدید استفاده کنیم به شرط آنکه دیدگاه‌ها و نگرش‌های مطرح شده کارشناسی شده و مطابق با واقعیت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: با جنگ روانی و ایجاد تفرقه و دودستگی باری به منزل نمی‌رسد بلکه این بار عظیم در رسیدن به نقطه توفیق منوط به کار گروهی و همدلی بیشتر است تا در شرایطی که امسال در لیگ دسته دو به وجود آمده و قرار است 9 تیم از دسته دوم به دسته پایین‌تر سقوط کند و لیگ دسته دو به صورت تک گروهی برگزار شود شرایط و موقعیت تیم شهرداری اردبیل باید به گونه‌ای باشد تا از این قبیل تصمیم‌گیری‌ها متضرر نشویم.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل یادآور شد: ما امروز نیازمند تفکر حقیقی و نگاه حرفه‌ای به فوتبال رده‌های مختلف سنی هستیم به‌طوری که اگر سنجیده و گران فکر نکنیم ضربه‌ای به تیم و حقیقت فوتبال ما وارد می‌شود که شاید جبران آن بسیار سخت باشد.

ربیعی به استعداد خوب جوانان استان اردبیل در رشته فوتبال اشاره کرد و گفت: ما در تیم جوانان با دعوت از بازیکنان متعدد استان اردبیل سعی کردیم از توانمندی آنها استفاده کنیم و قطعاً‌ می‌توان چنین استعدادهایی را شناسایی کرده و با تربیت صحیح آن به تیم شهرداری اردبیل در صعود به لیگ‌های بالاتر کمک کرد.

مبلغ قراردادم با تیم شهرداری اردبیل در اختیار باشگاه است، در این زمینه اظهارنظر نمی‌کنم

وی در خصوص مبلغ قرارداد خود با تیم شهرداری اردبیل به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در این زمینه نمی‌توانم اظهارنظری بکنم چرا که مبلغ قرارداد بنده در اختیار باشگاه است و هر وقت خودشان صلاح بدانند در مورد رقم آن اظهار‌نظر خواهند کرد.             

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اظهار تاسف از فساد و برخی دلال‌بازی‌ها در فوتبال افزود: بنده هیچ اعتقادی به دلال‌بازی در فوتبال و از بین رفتن روحیه جوانمردی در این رشته ورزشی ندارم و قطعاً با چنین رویکردهایی که تیمی بخواهد با تبانی و یا برخی اقدامات غیر‌ورزشی امتیازی بگیرد و یا به لیگ بالاتر صعود کند به جد مخالف هستم.

ربیعی در خصوص تعامل با خبرنگاران و پاسخگویی به آنها در هر شرایطی تصریح کرد: بنده تضمین می‌دهم که تعامل و ارتباط خوبی با خبرنگاران خواهم داشت چرا که اصحاب رسانه و خبرنگاران را یار دوازدهم فوتبال می‌دانم و معتقدم باید نقدهای منصفانه آنها را شنید و خواند و در اصلاح بسیاری از رویه‌ها قدم برداشت اما با تخریب و برخی حرکت‌های نامناسب در این حوزه نیز مخالف هستم.

وی در خصوص اعضای کادر فنی فوتبال شهرداری اردبیل ادامه داد: بنده سه نفر کادر مجرب با خود به اردبیل آورده‌ام و قطعاً‌ از نیروهای کار بلد و متعهد استانی نیز استفاده خواهم کرد که تصمیم گرفتم مربی آنالیزور و دروازه‌بان‌ها را نیز به همراه کادر پزشکی و ماساژور انتخاب کنم تا با این تیم همراهی کنند. 

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل در خصوص حاشیه‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز گفت:‌ حاشیه‌هایی که در این استان وجود دارد حاشیه‌های متفاوت از سایر مناطق کشور است و به نظر من باید همه مسئولان باشگاه، بازیکنان، کادر فنی، رسانه‌ها و دلسوزان فوتبال این استان کمک کنند تا این حواشی کنترل شده و به حداقل برسد.

ربیعی از برگزاری دو اردوی تدارکاتی قبل از آغاز رقابت‌های لیگ دسته دو خبر داد و تاکید کرد: شک نکنید که بنده هیچ اجبار و اکراهی را در خصوص جلب و جذب بازیکن و یا اعضای کادر فنی قبول نمی‌کنم و یقین داشته باشید که فرد توصیه‌پذیری نیز نیستم بلکه تا زمانی که در راس کادر فنی شهرداری هستم اقتدار تیم و خود را حفظ خواهم کرد.

وی به شرایط متفاوت اقلیمی استان اردبیل و ضرورت حضور یک مربی بدنساز مجرب اشاره کرد و اذعان دشت: در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری در اردبیل اردو می‌زنند که علت آن ارتفاع مناسب این استان در تمرینات تاکتیکی و تکنیکی است قطعاً ما با تشکیل اردوهای متفاوت سعی خواهیم کرد بازیکنان را به شرایط آرمانی برسانیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل یادآور شد: در این رابطه سیستم زندگی بازیکنان در شرایط مطلوب و همچنین شخصیت بخشی به آنها بسیار حائز اهمیت است و ما اگر فاکتورهای مختلف نظیر خواب به موقع، تغذیه مناسب، تجهیزات و امکانات تمرینی و برخی از شاخصه‌های دیگر را رعایت کنیم قطعاً قادر خواهیم بود بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم که شاید در طول فصل از لحاظ بدنسازی کم نیاورند.

ربیعی همچنین از تدوین یک منشور اخلاقی بازی بازیکنان و متعهد شدن آنها در هنگام عقد قراردادشان خبر داد و افزود: این منشور قطعاً مورد تایید و حمایت همه ما خواهد بود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: استادیوم علی دایی اردبیل در شرایط مناسبی قرار دارد اما در نگهداری آن قصور و کوتاهی صورت گرفته و ما در حد امکان بازی‌هایمان را در ورزشگاه تختی انجام می‌دهیم و در شرایط اجبار به ورزشگاه علی دایی نقل مکان خواهیم کرد.

انتهای پیام/62004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول